Connect with us

Psychology

Instagram: Πώς τα posts που αποθηκεύουμε επηρεάζουν την ψυχολογία μας

Published

on

Τι μπορεί να υποδηλώνει αυτή η συνήθεια

Στο Instagram, υπάρχει η δυνατότητα να αποθηκεύσεις όλα όσα σου κάνουν εντύπωση. Έχεις αναρωτηθεί όμως ποτέ τι μπορεί να υποδηλώνει αυτή η συνήθεια για σένα;

Η δυνατότητα να αποθηκεύεις όσα θες στη δημοφιλή εφαρμογή, δεν είναι καινούρια αλλά το συγκεκριμένο κουμπί ανήκει σίγουρα στα χαρακτηριστικά που έχουν συζητηθεί λιγότερο μέχρι σήμερα.

Από όταν πρωτοκυκλοφόρησε η συγκεκριμένη επιλογή το 2017, σου επιτρέπει να αποθηκεύεις όσα σε ενδιαφέρουν χωρίς να χρειάζεται να τα δημοσιοποιείς, πατώντας like. Λειτουργεί ως «ένας μυστικός χώρος, στον οποίο μπορείς να κατηγοριοποιείς τα posts που έχεις κρατήσει ως συλλογές, τις οποίες μπορείς να βλέπεις όποτε θες».

Η δυνατότητα αποθήκευσης δημιουργήθηκε σε μια προσπάθεια να μένει και κάτι μακριά από τα δημόσια βλέμματα στον «θορυβώδη» κόσμο των social. Για πολλούς, είναι η πιο αγαπημένη διαδικασία που προσφέρει λίγη ιδιωτικότητα χωρίς να χρειάζεται κοινοποίηση.

READ MORE: news.gr

Psychology

Η πανδημία «πλήγωσε» τον ψυχισμό των Ελλήνων – Το 21% δεν βγαίνει από το σπίτι

Published

on

By

Δύο χρόνια μετά την πανδημία, έχει επηρεαστεί σημαντικά τόσο η ψυχική/συναισθηματική υγεία, όσο και η κοινωνική ζωή των Ελλήνων, σύμφωνα με μια νέα πανελλαδική έρευνα της Focus Bari | YouGov, που διεξήχθη μεταξύ 21-31 Δεκεμβρίου 2021 σε δείγμα 1.002 ατόμων 18 έως 74 ετών.

Η έρευνα δείχνει ότι το 56% δηλώνουν ψυχολογία με ασταθή διάθεση και πολλά σκαμπανεβάσματα («έχω μεταπτώσεις ανάλογα με τις μέρες»), το 32% αναφέρουν καλή ψυχολογία («μια δοκιμασία είναι, θα περάσει»), ενώ το 12% δηλώνουν κακή ψυχολογία («ανησυχώ, φοβάμαι πολύ πώς θα τελειώσει όλο αυτό»). Καλύτερη κατάσταση υγείας σε σχέση με δύο χρόνια πριν έχει μόνο ο ένας στους δέκα Έλληνες (10%), ένα διπλάσιο ποσοστό (21%) δηλώνουν χειρότερη υγεία σήμερα, ενώ οι υπόλοιποι (69%) αναφέρουν ίδια υγεία.

read more: newsbomb.gr

Continue Reading

Psychology

ΠΕ Σερρών: Διαδικτυακά σεμινάρια για γονείς παιδιών νηπιακής και σχολικής ηλικίας

Published

on

By

Η ψυχολόγος Φωτεινή Τσουκνίδα μίλησε στη Μαρκέλλα Μικέλη, στο  Ράδιο Ε103 και στην εκπομπή Αρχίζουν από “Ε”, για το βιωματικό σεμινάριο με θέμα «Διαχείριση του Θυμού και του Φόβου, Ενίσχυση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας και ο Ρόλος της Οικογένειας εν μέσω Πανδημίας» που διοργανώνεται από την Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών για την ενίσχυση του γονεϊκού ρόλου κατά την περίοδο της πανδημίας.

Στόχος του σεμιναρίου να βοηθηθεί ο γονέας στον τομέα της συμβουλευτικής, αλλά και η ενίσχυση του ιδιαίτερα σημαντικού γονεϊκού ρόλου κατά την περίοδο της πανδημίας.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς παιδιών νηπιακής (4-5 ετών) και σχολικής ηλικίας (6-12 ετών) και θα εφαρμοστεί από την ψυχολόγο κα Τσουκνίδα Φωτεινή της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας και θα πραγματοποιηθεί σε 8 δίωρες – πρωινές – εβδομαδιαίες συναντήσεις με μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων τα 10 άτομα (διαδικτυακά).
Ο χρόνος υλοποίησης του σεμιναρίου θα ανακοινωθεί εφόσον συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός συμμετεχόντων.
Η συμμετοχή θα είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.– Διαφήμιση –

Ενδεικτικά, οι συναντήσεις θα περιλαμβάνουν θέματα όπως:
• Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη Παιδιών Νηπιακής και Σχολικής ηλικίας
• Αναγνώριση και Αποδοχή Συναισθημάτων εν μέσω Πανδημίας για την ομαλοποίηση των συναισθηματικών αντιδράσεων (χρήση μάσκας, απομόνωση, διακοπή δραστηριοτήτων, έλλειψη κοινωνικοποίησης, κ.α.)
• Θυμός – Εκνευρισμός – Επιθετικότητα – Φόβος: τι θέλουν να μας δείξουν
• Ψυχοεκπαίδευση σε συγκεκριμένες αρχές Ψυχικής Ανθεκτικότητας (εστίαση στην υπομονή, υπευθυνότητα, προσαρμοστικότητα, ψυχραιμία, συμμετοχή στο γενικό καλό, κ.α.) με απώτερο στόχο την διαχείριση του θυμού και της επιθετικότητας
• Προσπάθεια δημιουργίας και διατήρησης ενός αγαπητικού, οικογενειακού κλίματος με ανάλαφρο και παιχνιώδη τρόπο ανάλογο των αναγκών του κάθε σταδίου των παιδιών με κινητοποίηση και αντίστοιχο προγραμματισμό δραστηριοτήτων μέσα στην ημέρα για την αύξηση των λειτουργικών αντιδράσεων και την αποφυγή των συγκρούσεων.
Μέσα από συζήτηση, βιωματικές ασκήσεις, παραδείγματα, αφήγηση διαδακτικών ιστοριών, καταγραφή σκέψεων, ο καθένας θα επιχειρήσει να βρει και να οικοδομήσει γονεϊκή ταυτότητα που θα την διακρίνει η ψυχική ανθεκτικότητα.

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο email της ψυχολόγου
tsouknida@serres.pkm.gov.gr.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν την αίτηση στο site της Π.Ε. Σερρών. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2321350353, Ψυχολόγος Φωτεινή Τσουκνίδα.

Μην Ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι Αρχίζουν από “Ε”

Continue Reading

Psychology

Αν ο χωρισμός αποτελεί την μοναδική σας σκέψη δεν είστε μόνοι…

Published

on

By

Οι ειδικοί αποκαλύπτουν τις καλύτερες μεθόδους για να ανασυγκροτηθούμε και να προχωρήσουμε μετά από έναν χωρισμό.

Εάν νιώθετε ότι δεν μπορείτε να σταματήσετε να σκέφτεστε τον χωρισμό… δεν είστε μόνοι, ενώ πολλοί είναι οι ερευνητές που επισημαίνουν ότι η επίμονη σκέψη ενός ζητήματος αποτελεί μια φυσιολογική απόκριση του οργανισμού σε πράγματα που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε επαρκώς, σύμφωνα με την ψυχοθεραπεύτρια Meghan Watson.

Πώς θα προχωρήσετε από έναν χωρισμό

Ενώ είναι αναμενόμενο η «κασέτα» μιας σχέσης να παίζει στο «repeat», ειδικά μετά από έναν χωρισμό, υπάρχουν τρόποι για να μπορέσετε να το ξεπεράσετε και να σταματήσετε να το σκέφτεστε. Αυτοί περιλαμβάνουν:

Ομαλοποιήστε την εμπειρία σας

Ένας τρόπος για να διαχειριστείτε την ταλαιπωρία της αμφιβολίας είναι να αναγνωρίσετε ότι αυτό που κάνετε αποτελεί κάτι το φυσιολογικό και το αναμενόμενο. Μερικές φορές δεν έχουμε τις απαντήσεις που αναζητούμε και ο συναισθηματικός πόνος μας συνδέεται με σκέψεις που είναι δύσκολο να διαχειριστούμε.

Είναι φυσικό το μυαλό μας εξετάζει ξανά και ξανά τα δεδομένα, στην προσπάθειά του να τα κατανοήσει. Αφιερώστε λίγο χρόνο ευχαριστώντας το μυαλό σας για αυτήν τη διαδικασία και μειώστε τις προσδοκίες σας για το πόσο γρήγορα μπορείτε να ξεπεράσετε μια κατάσταση.

«Κλέψτε» πίσω την προσοχή σας

Όταν η αμφιβολία γίνεται αφόρητη και οι σκέψεις σας για τον χωρισμό δεν σταματούν, οι ειδικοί προτείνουν να κάνετε οτιδήποτε που θα σας βοηθήσει να πάρετε πίσω την προσοχή σας.

Χρειάζεστε δραστηριότητες που θα κλέψουν την προσοχή από τα άβολα συναισθήματα και τις ανησυχητικές σκέψεις, όπως μια πραγματικά καλή ταινία, ένα βιντεοπαιχνίδι, ένα παζλ για επίλυση ή μια σκληρή προπόνηση.

Αντικαταστήστε το «γιατί» με το «πώς» και το «τι»

Αυτή η αναδιατύπωση είναι χρήσιμη, επειδή οι ερωτήσεις «γιατί» τείνουν να μας κάνουν να νιώθουμε κολλημένοι και όταν δεν έχουμε την απάντηση, η αμφιβολία γίνεται ακόμα πιο έντονη, προκαλώντας ακόμα πιο επίμονες και ανησυχητικές σκέψεις.

Το «πως» μας προτρέπει να ασχοληθούμε με μια πιο ενεργητική επίλυση από την παθητική διερώτηση, πράγμα που μπορεί να λειτουργήσει ενδυναμωτικά, προσδίδοντας σκοπιμότητα και ουσία σε όλα όσα κάνουμε.

Πηγή: vita.gr

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)