Connect with us

Family

Πώς η διατροφή της μαμάς επηρεάζει την υγεία του μωρού κατά τη διάρκεια του θηλασμού;

Published

on

Το δεύτερο σημαντικότερο αγαθό που προσφέρει κάθε μαμά στο μικρό της, μετά το «θαύμα» της ζωής, είναι το μητρικό γάλα.

Δεν πρόκειται απλώς για την πρώτη τροφή του παιδιού, αλλά ο θεμέλιος λίθος που θα του εξασφαλίσει ένα υγιές και γερό μέλλον, έναν ακόμη πιο ισχυρό δεσμό με τη μητέρα του. Μπορεί διαθέσιμα να υπάρχουν αναρίθμητα υποκατάστατα του μητρικού γάλακτος, όμως κανένα δεν διαθέτει την «πλούσια» σύνθεση από πρωτεΐνες, βιταμίνες και αντισώματα, που θα «θωρακίσει» τον οργανισμό του μωρού από πιθανές λοιμώξεις και ανεπιθύμητα συμπτώματα, όπως είναι ο εμετός, το άσθμα και η διάρροια.

Από την άλλη βέβαια, όσες από εμάς έχουν διανύσει έστω μία φορά το συναρπαστικό «ταξίδι» του θηλασμού, γνωρίζουν καλά πως πρόκειται για μία τρυφερή και συνάμα απαιτητική διαδικασία για τη μητέρα. Γιατί εκτός από τις ανάγκες που έχει το βρέφος για να αναπτυχθεί σωστά, συγχρόνως παρουσιάζεται μία επιπλέον σειρά αναγκών στον οργανισμό της μαμάς, τις οποίες χρειάζεται να καλύψει, ώστε να συνεχίσει να προσφέρει στο μικρό της ένα μητρικό γάλα υψηλή θρεπτικής αξίας.

Με άλλα λόγια, κατά τη διάρκεια του θηλασμού, ο οργανισμός της μαμάς λειτουργεί ως μία «πλούσια» αποθήκη, από όπου εκείνη και το παιδί αντλούν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε οργανισμού. Και μπορεί οι ανάγκες ενός μωρού να διαφέρουν από αυτές που παρουσιάζει ο οργανισμός ενός ενήλικα –πόσο μάλλον έπειτα από μία γέννα-, ο τρόπος για να καλυφθούν, παραμένει ο ίδιος σε κάθε περίπτωση. Για να μπορέσει, λοιπόν, μία μαμά να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που προκύπτουν κατά την περίοδο του θηλασμού, χρειάζεται να διαμορφώσει μία ειδική διατροφή, η οποία μαζί με τους κατάλληλους «συμμάχους», θα της παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, τόσο για τον δικό της οργανισμό, όσο και για του μωρού της.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

Family

30 λόγοι υγείας για να κάνεις σεξ κάθε μέρα

Published

on

By

Δεν πρόκειται απλώς για μια πράξη ή για μια ανθρώπινη ανάγκη. Το σεξ ωφελεί το σώμα, την υγεία, δίνει καλή διάθεση, ενώ παράλληλα προάγει τη μακροζωία, τονώνει το ανοσοποιητικό, δημιουργεί ισχυρό δεσμό με το σύντροφό σου, μειώνει τον πόνο, καταπολεμά το στρες, αυξάνει την αυτοπεποίθησή σου, σφίγγει το κορμί και η λίστα δεν τελειώνει.Remaining Time-0:00FullscreenMute

Γιατί, λοιπόν, να μην κάνεις σεξ κάθε μέρα; Ξέρεις κάτι άλλο καλύτερο από αυτό που μπορεί να σε βοηθήσει να πάρεις τα… πάνω σου;

1. Όχι πια «πονοκέφαλος»

Μην τον χρησιμοποιείς πια ως δικαιολογία, γιατί δεν είναι. «Οι μισές γυναίκες αναφέρουν ότι το σεξ στην πραγματικότητα μειώνει την ένταση του πονοκεφάλου» τονίζει ο Ράντολφ Γ. Έβανς, MD, κλινικός καθηγητής Νευρολογίας στο Κολέγιο Ιατρικής Baylor, στο Χιούστον. Επιπλέον, σε αρκετές έρευνες σημειώνεται ότι μετά την ερωτική πράξη οι μύες χαλαρώνουν και απελευθερώνονται ενδορφίνες, οι οποίες αποτελούν και φυσικά παυσίπονα του σώματος, ασκώντας δράση παρόμοια με αυτήν ενός ήπιου αναλγητικού φαρμάκου.

2. Εκρήξεις απόλαυσης

Οι συχνές σεξουαλικές συνευρέσεις σχετίζονται με τα υψηλότερα επίπεδα ευφορίας, διαπιστώνεται στην επιθεώρηση The Scandinavian Journal of Economics. Εάν αυξήσεις τη συχνότητα, η διάθεσή σου θα ανέβει όσο κι αν έπαιρνες αύξηση 50.000 ευρώ!

3. Επιπλέον αυτοπεποίθηση

Το ρίγος που σου προκαλεί το αίσθημα πως είσαι επιθυμητή και ότι ικανοποιείς το σύντροφό σου ενισχύει σημαντικά την αυτοπεποίθησή σου! Ακόμη, η αγκαλιά μετά το σεξ παρέχει ένα έντονο συναίσθημα σιγουριάς και ικανοποίησης, που με τη σειρά του τονώνει την εικόνα που διατηρεί κανείς για τον εαυτό του.

4. Βοήθεια στον ύπνο

Σταμάτα να μετράς προβατάκια: ο οργασμός απελευθερώνει ορμόνες, που μοιάζουν με τη δράση της μορφίνης, οι οποίες συμβάλλουν αποτελεσματικά στο να απολαύσεις έναν βαθύ ύπνο.

read more: shape.gr

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΑΝΙΑ ΖΕΡΒΟΥ

Continue Reading

Family

Μήπως βρίσκεστε σε μία σχέση που σας προκαλεί περισσότερο άγχος;

Published

on

By

Στις μέρες που διανύουμε, που το άγχος χτυπάει κόκκινο, είναι πολύ σημαντικό να μπορείτε να εντοπίσετε από ποιους παράγοντες προκαλείται. Είναι αρκετά τα ερεθίσματα της καθημερινότητας που ψυχολογικά σε καταβάλλουν και για να τα φέρεις όλα σε μια ισορροπία θα πρέπει πρώτα να βρείτε την πηγή. Εκτός από το επαγγελματικά, αν έχετε παρατηρήσει πως και η σχέση σας προκαλεί αρνητική αύρα και διάθεση, αλλά δεν είστε και απόλυτα σίγουρη, τότε διαβάστε τα ακόλουθα σημάδια και ίσως με κάποια να ταυτίζεστε απόλυτα.

Σκέφτεστε τη σχέση σας 24 ώρες το 24ωρο

Είναι διαφορετικό να είσαι ερωτευμένη και να σκέφτεσαι πόσο χαρούμενη νιώθεις στη σχέση και τελείως διαφορετικό να πιάνεις τον εαυτό σου να αναλύει κάθε συζήτηση που έχετε και κάθε αντίδρασή του. Αυτό σημαίνει ότι τα συναισθήματά σου και οι σκέψεις σου σε προβληματίζουν περισσότερο, κάτι που οδηγεί αναπόφευκτα σε άγχος. Το θέμα είναι ότι η πολλή ανάλυση είναι ένα σημαντικό σύμπτωμα άγχους, είτε υπάρχουν πολλά πραγματικά προβλήματα είτε όχι. Επικεντρώσου στις ανάγκες του εαυτού σου, πέρνα χρόνο με τους φίλους, κάνε γυμναστική ή binge-watching σε κάποια σειρά, για να δώσεις στην ψυχική σου υγεία το boost που χρειάζεται και να ξεφύγεις από το άγχος της υπερβολικής ανάλυσης.

READ MORE: .marieclaire.gr

Continue Reading

Family

Τα ζώδια που είναι πολύ δύσκολο να ξεπεράσετε μετά τον χωρισμό

Published

on

By

Όταν μια σχέση τελειώνει δεν είναι πάντα εύκολο να προχωρήσουμε παρακάτω γρήγορα. Συνήθως, περνάμε διάφορα στάδια, τα οποία μας βοηθούν να εμπεδώσουμε τους λόγους που οδήγησαν στον χωρισμό, να αξιολογήσουμε την κατάσταση και σταδιακά να τα βρούμε με τον εαυτό μας και την νέα κατάσταση.

Τι γίνεται, όμως, όταν είναι πολύ δύσκολο να ξεπεράσουμε τη σχέση και όλα όσα μας θυμίζουν τον άνθρωπο με τον οποίο ήμασταν μαζί; Αν λάβουμε υπ’ όψιν όσα λένε οι αστρολόγοι είναι πολύ πιθανό ο πρώην μας να ανήκει στα παρακάτω ζώδια.

READ MORE: marieclaire.gr

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)