Connect with us

Art

Ο Στέλιος Ρόκκος και οι ξύλινες δημιουργίες του σε έκθεση στην Μύκονο

Published

on

Μια άλλη του πλευρά αποφάσισε να δείξει στο κοινό ο Στέλιος Ρόκκος.

Ο πετυχημένος καλλιτέχνης είναι γνωστό ότι εδώ και κάποια χρόνια ασχολείται με την ξυλογλυπτική στο ησυχαστήριό του στη Λήμνο.

Μάλιστα η καραντίνα ευνόησε ώστε να έχει όλον τον χρόνο να δημιουργήσει περισσότερο.

Ο Στέλιος Ρόκκος δημιούργησε πριν από 5 χρόνια και το δικό του brand, το Rockwood by Stelios Rokkos, που ειδικεύεται στην κατασκευή γλυπτών και χειροποίητων επίπλων από ξύλο.

Πλέον, ο τραγουδιστής αποφάσισε να εκθέσει στο διεθνούς φήμης Principote της Μυκόνου ορισμένα από τα ξύλινα έργα Τέχνης που δημιούργησε.

Η έκθεση ονομάζεται Keros και φιλοξενεί art items  που φιλοτέχνησε ο ίδιος.

info: in.gr

Art

Snik, Toquel, MG & Gameboy: Το «Wet» είναι το hit του καλοκαιριού και είναι ήδη 1ο στα trends

Published

on

By

Νάνσυ Μητσοστέργιου / teen.queen.gr

Μπορεί ο χειμώνας που περάσαμε να ήταν δύσκολος για αρκετούς καλλιτέχνες στην ελληνική μουσική βιομηχανία, όμως τους τελευταίους μήνες τα πράγματα έχουν αλλάξει κάπως. Τα νέα τραγούδια διαδέχονται το ένα το άλλο, ενώ αρκετά από αυτά γίνονται αμέσως trend στα social media.

Το νέο τραγούδι του Snik

Το ολοκαίνουργιο single του SNIK με τίτλο «Wet», είναι η απόλυτη επιτυχία του φετινού καλοκαιριού. Ο κορυφαίος εκπρόσωπος της τραπ σκηνής στην Ελλάδα συνεργάζεται με τους TOQUEL, MG και GAMEBOY δημιουργώντας το viral trend των ημερών, που έχει ήδη κατακτήσει την κορυφή στο Spotify αλλά και στο YouTube, σημειώνοντας εντυπωσιακά νούμερα. Τις τελευταίες εβδομάδες οι καλλιτέχνες είχαν κατακλύσει τα social media τους ανεβάζοντας ηχητικά teasers και φωτογραφίες από τα γυρίσματα του κλιπ, και το αποτέλεσμα φαίνεται πως δεν απογοήτευσε το κοινό το οποίο το ανέδειξε ως το Νο1 τραγούδι των ημερών.

read more

Continue Reading

Art

Εβελίνα Παπούλια & Θοδωρής Μαραντίνης, ερωτευμένοι στην Κύθνο

Published

on

By

Η Εβελίνα Παπούλια άφησε για λίγο το μικρόφωνο του Ελληνικού 93,2 και υποδύθηκε τον ανεκπλήρωτο έρωτα του Θοδωρή Μαραντίνη για τις ανάγκες του νέου video clip των Onirama στο τραγούδι με τίτλο «Τόσα Καλοκαίρια».

Ο «Ελληνικός 93,2» μετακόμισε για ένα διήμερο στην μαγευτική Κύθνο, με τους παραγωγούς του, 10 ζευγάρια τυχερών ακροατών και φυσικά τους Onirama, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής του καμπάνιας με φόντο το κυκλαδίτικο ηλιοβασίλεμα.

Το ταξίδι τα είχε όλα…

Ήλιο, φως, θάλασσα, ωραία παρέα, ραδιοφωνικές εκπομπές στο μπλε του Αιγαίου, exclusive συναυλία με τους Onirama και βεβαίως το γύρισμα του video clip του τραγουδιού «Τόσα Καλοκαίρια» ενός music clip που θα συζητηθεί και ενός τραγουδιού που θα αγαπηθεί ξανά. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε σκηνοθεσία του Κώστα Χαλαμπαλάκη και της Ciners Filming Productions σε όλο το νησί, προβάλλοντας τις ομορφιές του.

Εκτός από τους Onirama και την Εβελίνα Παπούλια στο βίντεο κλιπ συμμετέχουν οι παραγωγοί του «Ελληνικού 93,2» αλλά και οι τυχεροί ακροατές που έζησαν αυτή την μοναδική εμπειρία.

Continue Reading

Art

Διαγωνισμός βίντεο του έργου rEUnite: «Γιατί η Ευρωπαϊκή ιστορία είναι η ιστορία μου;»

Published

on

By

Ο Δήμος Σερρών, εταίρος του ευρωπαϊκού έργου rEUnite, προσκαλεί τους Δημότες να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό με θέμα «Γιατί η Ευρωπαϊκή ιστορία είναι η ιστορία μου;» προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μια πρόσκληση για δύο άτομα σε μια από τις διεθνείς συναντήσεις νέων του έργου, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς και διαμονής.

Για να συμμετάσχετε στον διαγωνισμό, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα σύντομο βίντεο έως 40΄΄ μιλώντας για τα οφέλη που αποκομίζετε από την ευρωπαϊκή συμμετοχή (how Europe benefits me). Το βίντεο μπορεί να είναι στα ελληνικά ή σε οποιαδήποτε άλλη επίσημη ευρωπαϊκή γλώσσα.

Η προθεσμία για την υποβολή συμμετοχών λήγει στις 10 Σεπτεμβρίου 2021.

Πώς να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό με 3 βήματα: 1) Ανεβάστε τουλάχιστον ένα βίντεο στην σελίδα σας στο facebook ή το Instagram. 2) Χρησιμοποιείστε το hashtag #EUmystory. 3) Κάντε tag τη σελίδα του rEUnite στο facebook (@rEUnite) ή το Instagram (@europereunited).

Εναλλακτικά μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω της φόρμας που θα βρείτε διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του έργου.

O διαγωνισμός είναι μια πρωτοβουλία του έργου rEUnite και αποσκοπεί στην αύξηση της ευαισθητοποίησης των νέων και την ενεργό συμμετοχή τους στο ευρωπαϊκό ιδεώδες.

Επισκεφτείτε τον σύνδεσμο https://www.europe-reunited.eu/news/ για περισσότερες πληροφορίες και τους όρους συμμετοχής στο διαγωνισμό.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)