Connect with us

Fashion

Το πιο διάσημο φόρεμα της Julia Roberts πωλείται ξανά στα μαγαζιά

Published

on

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ / pink.gr

Η κλασική ταινία της δεκαετίας του ’80 με πρωταγωνίστρια την Julia Roberts είναι σημείο αναφοράς μέχρι σήμερα – και ποια από εμάς έχει ξεχάσει το σούπερ σeξι φόρεμά της στην σκηνή που πλησιάζει για πρώτη φορά τον Richard Geere;

Η Pretty Woman είναι μία από αυτές τις διαχρονικές, ανθεκτικές στον χρόνο -και τις αλλαγές των εποχών- ταινίες που παραμένει απολαυστική ως σήμερα. Με σεναριογράφο τον JF Lawton, σε σκηνοθεσία του Garry Marshall, με πρωταγωνιστές δύο μεγάλες διασημότητες: τον Richard Gere και τη Julia Roberts – κάθε λεπτομέρεια απογείωσε την επιτυχία της.

Εκτός από το φανταστικό σενάριο, η ταινία περιλάμβανε επίσης ένα στοιχείο που τράβηξε πολλή προσοχή: η εμφάνιση της Roberts ως Vivian Ward. Τα κοστούμια ήταν δημιουργίες της Αμερικανίδας σχεδιάστριας Marilyn Vance, και ο στόχος ήταν να παίξει με το ρόλο στα δύο άκρα – από τη μία οι βινύλ μπότες στην πρώτη σκηνή εως το elegant τελικό λουκ.

Πάμε όμως στο σήμερα. Αγκαλιάζοντας το τρέχον κύμα της νοσταλγίας στη μόδα και στη κουλτούρα, το brand Hunza G έφτιαξε λοιπόν ένα από τα πιο χαρακτηριστικά φορέματα της ταινίας – έφτιαξε επίσης και παρόμοιο μαγιό, έτσι ώστε να μπορείτε να περπατήσετε ως Vivian Ward στην πισίνα ή στην παραλία.

Fashion

Τι φορούν οι καλλιτέχνες;

Published

on

By

Το νέο βιβλίο του διάσημου κριτικού μόδας Charlie Porter εξερευνά τη σχέση που είχαν μερικοί από τους πιο διάσημους άνδρες καλλιτέχνες με την μόδα.

Ο Charlie Porter ήταν ανέκαθεν ένας παθιασμένος αναγνώστης της «γλώσσας» των ενδυμάτων.

Τώρα, ο 47χρονος κριτικός μόδας, με θητεία στον Guardian, στο GQ και στους Financial Times όπου ήταν κριτικός ανδρικής μόδας έως το 2018, εξέδωσε βιβλίο στον οίκο Penguin Books – μάλιστα, στη με μεγάλη επίδραση σειρά που καθιέρωσε ο σπουδαίος John Berger – με τίτλο «Τι Φορούν οι Καλλιτέχνες».

Γιατί όμως επέλεξε τους καλλιτέχνες;

«Οι καλλιτέχνες έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα να έχουν μια βαθύτερη κατανόηση των ενδυμάτων» δηλώνει, μιλώντας στον Guardian.

«Ο περισσότερος κόσμος πρέπει να ντύνεται με ένα συγκεκριμένο τρόπο – ή πιστεύουμε ότι πρέπει. Τις ώρες της δουλειάς, δεν είμαστε σε πραγματική επικοινωνία με τα ενδύματά μας.

Μπορεί ακόμα να έχουμε και αρνητικά συναισθήματα απέναντι σε αυτά: μπορεί να μισούμε τη δουλειά μας, μπορεί να νιώθουμε περιορισμένοι. Οι καλλιτέχνες είναι μια καλή μελέτη περίπτωσης επειδή, μόνοι στο στούντιο, είναι ελεύθεροι από αυτές τις εξωτερικές δυνάμεις».

Σύμφωνα με το ΑΠΕ ο ίδιος επισημαίνει ότι στο ρεπορτάζ μόδας, η βιομηχανία μόδας θέτει τεχνητά όρια· όσοι ασχολούνται με αυτό το ρεπορτάζ έχουν αναγκαστικά εμμονή με τις τάσεις.

Για τον Porter, η γκαρνταρόμπα των περισσότερων έχει πιο πολύ να κάνει με τον συναισθηματικό κόσμο τους παρά με μια ατέλειωτη αναζήτηση για το καινούργιο:

«Κάποια ενδύματα είναι χρηστικά. Κάποια αφορούν τον συναισθηματικό κόσμο. Κάποια έχουν να κάνουν με την κοινότητα στην οποία ανήκει ο κάτοχός τους ή την κοινότητα στην οποία θέλει να ανήκει. Έχω την ελπίδα ότι το βιβλίο μου μιλά γι’ αυτά. Δεν ενδιαφέρεται για λίστες των καλύτερα ντυμένων ή για τις λεγόμενες εμβληματικές φιγούρες, αν και πολλοί καλλιτέχνες στο βιβλίο μου είναι διάσημοι».

Και είναι: η Frida Kahlo, ο Andy Warhol, η Louise Bourgeois, ο Jean-Michel Basquiat, ο Joseph Beuys, ο Bacon και άλλοι.

«Τα ενδύματα είναι πληροφορία. Η στολή ενός αστυνομικού σού λέει το τι αυτός κάνει. Αν αισθάνεσαι απειλή ή ότι είσαι εκτός τόπου, συχνά είναι τα ενδύματα που σου δίνουν αυτή την αίσθηση πρώτα» δηλώνει ο ίδιος ενώ παράλληλα τονίζει:

«Το να γράφεις για μόδα συχνά το θεωρούν ανοησία· και καμιά φορά είναι. Αλλά πάντα πίστευα ότι ήταν ένας τρόπος να γράφεις και για άλλα πράγματα επίσης: την οικονομία, τη ψυχολογία, την κοινωνία, την επικοινωνία, την επιθυμία».

Continue Reading

Fashion

Το παραμυθένιο φόρεμα από τα Massimo Dutti σε απόχρωση apple green απογειώνει το καλοκαιρινό στιλ

Published

on

By

Όσα χρώματα και αν περνούν από τις επίκαιρες τάσεις, οι γυναίκες της μόδας έχουν πάντα μια ιδιαίτερη αδυναμία στα πράσινα φορέματα.

Είναι φρέσκα και ιδιαίτερα, κολακεύουν το δέρμα και δείχνουν πιο «φιλικά» και casual από τα κόκκινα -με μία λέξη, είναι cool.

H καλοκαιρινή μόδα φέτος αποθεώνει για άλλη μια φορά το πράσινο χρώμα σε όλες τις εκδοχές του -πιο σκούρο και βραδινό, απαλό βεραμάν, φρέσκο apple green αλλά και το πιο ποπ lime.

read more bovary.gr

Continue Reading

Fashion

Εντυπωσιακός ο Ρόμεο Μπέκαμ στη νέα καμπάνια για τον οίκο Saint Laurent

Published

on

By

O γιος του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Saint Laurent καθώς πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια για τη συλλογή Fall/Winter 2021.

Ο 18χρονος γοητευτικός νεαρός μοιράστηκε στο Instagram τρεις λήψεις από την υπέροχη φωτογράφιση και σχολίασε ότι νιώθει τιμή για τη νέα συνεργασία του.

read more bovary.gr

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)