Connect with us

Fashion

Η θρυλική μαρινιέρα του οίκου Jean Paul Gaultier επέστρεψε δυναμικά!!!

Published

on

Ο οίκος που ίδρυσε ο Jean Paul Gaultierεπέστρεψε με νέα ready to wear collection με την υπογραφή της guest creative director του brand Florence Tétier.

Ο γαλλικός οίκος Jean Paul Gaultier μετά την αποχώρηση του Γκωτιέ επέστρεψε με μια ready to wear συλλογή δια χειρός Florence Tétier, της guest creative director του brand. Ο οίκος αποφάσισε να κινείται έξυπνα προσκαλώντας ως καλλιτεχνικούς διευθυντές ανερχόμενους σχεδιαστές και σχεδιάστριες μόδας, οι οποίοι θα αναλαμβάνουν να δίνουν νέα οπτική και καλλιτεχνική ματιά στη σπουδαία κληρονομιά του Ζαν Πωλ Γκωτιέ. Έτσι η Florence Tétier ξεκινά αποτίοντας φόρο τιμής στο θρυλικό ντεσέν που αποθέωσε ο Γκωτιέ στην καριέρα του: τη μαρινιέρα. Το navy style της Tétier έχει χιούμορ, γοργόνες, πλάσματα της θάλασσας, ναύτες και φυσικά ρίγες. Τα νέα σχέδια της κολεξιόν Les Marins μόλις παρουσιάστηκαν στο κοινό μέσω του διαδικτύου έγιναν ανάρπαστα και η συλλογή πήρε διθυραμβικές κριτικές.

Info: lesmarins.jeanpaulgaultier.com

Fashion

Τι φορούν οι καλλιτέχνες;

Published

on

By

Το νέο βιβλίο του διάσημου κριτικού μόδας Charlie Porter εξερευνά τη σχέση που είχαν μερικοί από τους πιο διάσημους άνδρες καλλιτέχνες με την μόδα.

Ο Charlie Porter ήταν ανέκαθεν ένας παθιασμένος αναγνώστης της «γλώσσας» των ενδυμάτων.

Τώρα, ο 47χρονος κριτικός μόδας, με θητεία στον Guardian, στο GQ και στους Financial Times όπου ήταν κριτικός ανδρικής μόδας έως το 2018, εξέδωσε βιβλίο στον οίκο Penguin Books – μάλιστα, στη με μεγάλη επίδραση σειρά που καθιέρωσε ο σπουδαίος John Berger – με τίτλο «Τι Φορούν οι Καλλιτέχνες».

Γιατί όμως επέλεξε τους καλλιτέχνες;

«Οι καλλιτέχνες έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα να έχουν μια βαθύτερη κατανόηση των ενδυμάτων» δηλώνει, μιλώντας στον Guardian.

«Ο περισσότερος κόσμος πρέπει να ντύνεται με ένα συγκεκριμένο τρόπο – ή πιστεύουμε ότι πρέπει. Τις ώρες της δουλειάς, δεν είμαστε σε πραγματική επικοινωνία με τα ενδύματά μας.

Μπορεί ακόμα να έχουμε και αρνητικά συναισθήματα απέναντι σε αυτά: μπορεί να μισούμε τη δουλειά μας, μπορεί να νιώθουμε περιορισμένοι. Οι καλλιτέχνες είναι μια καλή μελέτη περίπτωσης επειδή, μόνοι στο στούντιο, είναι ελεύθεροι από αυτές τις εξωτερικές δυνάμεις».

Σύμφωνα με το ΑΠΕ ο ίδιος επισημαίνει ότι στο ρεπορτάζ μόδας, η βιομηχανία μόδας θέτει τεχνητά όρια· όσοι ασχολούνται με αυτό το ρεπορτάζ έχουν αναγκαστικά εμμονή με τις τάσεις.

Για τον Porter, η γκαρνταρόμπα των περισσότερων έχει πιο πολύ να κάνει με τον συναισθηματικό κόσμο τους παρά με μια ατέλειωτη αναζήτηση για το καινούργιο:

«Κάποια ενδύματα είναι χρηστικά. Κάποια αφορούν τον συναισθηματικό κόσμο. Κάποια έχουν να κάνουν με την κοινότητα στην οποία ανήκει ο κάτοχός τους ή την κοινότητα στην οποία θέλει να ανήκει. Έχω την ελπίδα ότι το βιβλίο μου μιλά γι’ αυτά. Δεν ενδιαφέρεται για λίστες των καλύτερα ντυμένων ή για τις λεγόμενες εμβληματικές φιγούρες, αν και πολλοί καλλιτέχνες στο βιβλίο μου είναι διάσημοι».

Και είναι: η Frida Kahlo, ο Andy Warhol, η Louise Bourgeois, ο Jean-Michel Basquiat, ο Joseph Beuys, ο Bacon και άλλοι.

«Τα ενδύματα είναι πληροφορία. Η στολή ενός αστυνομικού σού λέει το τι αυτός κάνει. Αν αισθάνεσαι απειλή ή ότι είσαι εκτός τόπου, συχνά είναι τα ενδύματα που σου δίνουν αυτή την αίσθηση πρώτα» δηλώνει ο ίδιος ενώ παράλληλα τονίζει:

«Το να γράφεις για μόδα συχνά το θεωρούν ανοησία· και καμιά φορά είναι. Αλλά πάντα πίστευα ότι ήταν ένας τρόπος να γράφεις και για άλλα πράγματα επίσης: την οικονομία, τη ψυχολογία, την κοινωνία, την επικοινωνία, την επιθυμία».

Continue Reading

Fashion

Το παραμυθένιο φόρεμα από τα Massimo Dutti σε απόχρωση apple green απογειώνει το καλοκαιρινό στιλ

Published

on

By

Όσα χρώματα και αν περνούν από τις επίκαιρες τάσεις, οι γυναίκες της μόδας έχουν πάντα μια ιδιαίτερη αδυναμία στα πράσινα φορέματα.

Είναι φρέσκα και ιδιαίτερα, κολακεύουν το δέρμα και δείχνουν πιο «φιλικά» και casual από τα κόκκινα -με μία λέξη, είναι cool.

H καλοκαιρινή μόδα φέτος αποθεώνει για άλλη μια φορά το πράσινο χρώμα σε όλες τις εκδοχές του -πιο σκούρο και βραδινό, απαλό βεραμάν, φρέσκο apple green αλλά και το πιο ποπ lime.

read more bovary.gr

Continue Reading

Fashion

Εντυπωσιακός ο Ρόμεο Μπέκαμ στη νέα καμπάνια για τον οίκο Saint Laurent

Published

on

By

O γιος του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Saint Laurent καθώς πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια για τη συλλογή Fall/Winter 2021.

Ο 18χρονος γοητευτικός νεαρός μοιράστηκε στο Instagram τρεις λήψεις από την υπέροχη φωτογράφιση και σχολίασε ότι νιώθει τιμή για τη νέα συνεργασία του.

read more bovary.gr

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)