Connect with us

Fitness

Τι θα αλλάξει στο σώμα σου αν κάνεις κάθε μέρα γιόγκα

Published

on

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ / pink.gr

Κάθε μέρα γιόγκα. Γιατί όχι; Είναι μια μαγική γυμναστική που αλλάζει το σώμα όπως καμία άλλη!

Το ανοσοποιητικό σας σύστημα μπορεί να βελτιωθεί εάν κάνετε γιόγκα κάθε μέρα

“Με κάθε κίνηση, ακόμη και με το απλό τέντωμα οι κινήσεις γιόγκα λειτουργούν βαθιά στο παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα, το οποίο σας βοηθά να ξεκουραστείτε και να λειτουργείτε φυσιολογικά, το πεπτικό σύστημα κινείται πιο ενεργά, ενώ ο καρδιακός παλμός χαλαρώνει και στρέφει τον οργανισμό στη χαλάρωση, τη θρέψη και την αναγέννηση. 

Stress is out

Ένας τρόπος για να καταπολεμήσετε το στρες και το άγχος είναι να κάνετε γιόγκα κάθε μέρα, όπως αναφέρει και ο Stray Conger, ένας γνωστός θεραπευτής και πιστοποιημένος δάσκαλος γιόγκα. “Η πρακτική της γιόγκα κάθε μέρα θα μειώσει το άγχος επειδή μένετε συγκεντρωμένοι μόνο σε αυτή τη στιγμή που είναι μπροστά σας.”, κάνοντας focus στην αναπνοή και τις κινήσεις σας, κάτι που εμποδίζει τη σκέψη σας από το να ασκεί οποιονδήποτε έλεγχο στο σώμα.

read more

Fitness

Έναρξη των τμημάτων Γυμναστικής Ενηλίκων της Κ.Ε.ΔΗ.Σ.

Published

on

By

Στις 15 Ιουνίου «αυλαία» για τη Σχολή Μπαλέτου

Μετά από μια μακράν περίοδο αναστολής λειτουργίας, λόγω των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της COVID-19, ξεκινά την Τρίτη 1 Ιουνίου 2021 η λειτουργία των τμημάτων Γυμναστικής Ενηλίκων της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Σερρών (Κ.Ε.ΔΗ.Σ.).

Σύμφωνα με τις τελευταίες επίσημες ανακοινώσεις οι σχολές χορού ανά την Ελλάδα αναμένεται να ανοίξουν στις 15 Ιουνίου 2021.

Η δύσκολη περίοδος που διανύσαμε και η πρωτόγνωρη καθημερινότητα που βιώσαμε λόγω της πανδημίας, μας κράτησαν μακριά από τους χώρους άθλησης κι εκγύμνασης. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς την ελευθερία ανοίγοντας το Γυμναστήριο Ενηλίκων, με τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας και τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Την εκγύμναση ενηλίκων θα αναλάβει η γυμνάστρια Φωτεινή Γηρούση, η οποία θα φροντίσει ώστε όλα τα μέτρα προστασίας καθώς και οι κανόνες υγιεινής να τηρούνται σχολαστικά για την ασφάλεια όλων.

Η πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Σερρών (Κ.Ε.ΔΗ.Σ.)

κ. Χρυσάνθη Παλάζη – Τσοχατζίδη, με αφορμή την έναρξη των μαθημάτων δήλωσε: «Με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όλους ξεκινούμε τα τμήματα γυμναστικής ενηλίκων και διαβεβαιώνουμε ότι η ασφάλεια και η υγεία των μελών μας είναι το πρώτιστο μέλημά μας. Τηρούμε τα υγειονομικά πρωτόκολλα και λαμβάνουμε όλα τα σχετικά μέτρα σχολαστικά. Προσαρμόζουμε την καθημερινότητά μας στα νέα δεδομένα, αλλά δεν αφήνουμε την πανδημία να σταθεί εμπόδιο στην άσκηση που προσφέρει πολλαπλά οφέλη στο σώμα και στην ψυχική υγεία μας. Όλοι μαζί με υπομονή, προσοχή και υπακοή στις συστάσεις των ειδικών θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό, ώστε να συνεχίσουμε τη ζωή και τις δραστηριότητές μας.»

Τέλος να αναφερθεί ότι για το Γυμναστήριο Ενηλίκων η συνδρομή είναι στα 15 Ευρώ μηνιαίως.

Για περισσότερες πληροφορίες και για δήλωση τμημάτων καθημερινά 10πμ με 1μμ. στο τηλέφωνο 2321068900.

Continue Reading

Fitness

Πώς θα γίνει η επιστροφή στα γυμναστήρια τη Δευτέρα -Τι λένε οι επίσημες οδηγίες για τη χρήση της μάσκας

Published

on

By

Τα γυμναστήρια ανοίγουν τη Δευτέρα 31/5 όπως ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς το απόγευμα της Παρασκευής στην ενημέρωση του υπουργείου υγείας για τον κορωνοϊό.

Λίγες ώρες αργότερα, τις διευκρινίσεις για το ποιοι θα πρέπει να φορούν μάσκα στα γυμναστήρια και ποιοι μπορούν να γυμνάζονται χωρίς μάσκα έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Όπως ανακοίνωσε θα ισχύουν τα κάτωθι:

Όσοι ασκούμενοι κάνουν αερόβια άσκηση μπορούν να μη φορούν μάσκα μόνο εφόσον υπάρχει τουλάχιστον απόσταση τριών μέτρων από άλλους ασκούμενους
Ασκούμενοι που αντιμετωπίζουν έντονα αναπνευστικά προβλήματα καλό είναι να αποφεύγουν την έντονη αερόβια άσκηση με μάσκα
Οι ασκούμενοι μπορούν να φορούν είτε διπλή απλή μάσκα είτε μονή μάσκα ΚΝ95 ή FFP2
Η ανακοινώσεις Χαρδαλιά για τα γυμναστήρια
Την επαναλειτουργία των γυμναστηρίων από τη Δευτέρα 31 Μαΐου καθώς και το άνοιγμα των γηπέδων 5Χ5 και γηπέδων μπάσκετ σε υπαίθριους χώρους ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για την πορεία της πανδημίας του κορωνοϊού. Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με απόφαση της επιτροπής μειώνεται στο 25 % η τηλεργασία στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.

Συγκεκριμένα αποφασίστηκαν:

Η επαναλειτουργία των γυμναστηρίων, με το εγκεκριμένο υγειονομικό πρωτόκολλο από 31/5.
Η χρήση των γηπέδων 5Χ5 και γηπέδων μπάσκετ σε υπαίθριους χώρους από τις 31/5 από ερασιτέχνες αθλούμενους και μόνο με τις προϋποθέσεις που ισχύουν για τους επαγγελματίες αθλητές και ειδικότερα με εβδομαδιαίο self test, τήρηση περιορισμών χωρητικότητας, καταλόγους εισερχομένων και όλων των υγειονομικών μέτρων.
Η έναρξη των αθλητικών διοργανώσεων εκτός σταδίων, εκτός οργανωμένων αθλητικών εγκαταστάσεων με προϋποθέσεις: Μέχρι 300 άτομα με μπλοκ ανά 50 άτομα με rapid test ή PCR, ηλεκτρονικές εγγραφές χωρίς απονομές, χωρίς θεατές με χρήση μάσκας πριν την εκκίνηση και μετά τον τερματισμό από την 1/6.
Περαιτέρω, τα μέλη της επιτροπής μετά από διαλογική συζήτηση εισηγήθηκαν και αποφάσισαν οι εκλογές, καθώς και οι εκλογοαπολογιστικές συνελεύσεις αιρετών εκπροσώπων να διενεργούνται δια ζώσης σύμφωνα με το πρωτόκολλο των συνεδρίων εφόσον τα εγγεγραμμένα μέλη δεν υπερβαίνουν τα 150. Στις περιπτώσεις που τα μέλη είναι 150 και άνω τόσο οι εκλογές όσο και οι εκλογοαπολογιστικές συνελεύσεις θα γίνονται με ψηφιακά μέσα. Επιπλέον η επιτροπή των επιδημιολόγων εισηγήθηκε την εξαίρεση, από την παρούσα, των εκλογικών διαδικασιών που ήδη έχουν εκκινήσει με φυσική επιστολική ψήφο και έχουν υποβληθεί και εγκριθεί βέβαια τα σχετικά πρωτόκολλα ασφαλείας.

Επιπλέον, αποφασίστηκε να επιτρέπεται η διενέργεια μαθημάτων θεωρητικής εκπαίδευσης όλων των κατηγοριών και περιοδικής κατάρτισης πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας, μεταφοράς εμπορευμάτων, επιβατών καθώς και να επιτρέπεται η διενέργεια θεωρητικών εξετάσεων όλων των κατηγοριών για την απόκτηση ΠΕΙ και της ειδικής θεωρητικής εξέτασης για την ειδική άδεια υπό την προϋπόθεση διενέργειας αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό έως και 24 ώρες πριν την εξέταση για τους εκπαιδευόμενους και τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα για τους εξεταστές, με τήρηση των αποστάσεων, της χωρητικότητας του 50% και των υγειονομικών μέτρων. Για περαιτέρω ζητήματα, θέματα που αφορούν σε πρωτόκολλα των υπουργείων Ανάπτυξης και Ναυτιλίας θα υπάρξει ενημέρωση από τα αρμόδια υπουργεία.

Πηγή: iefimerida.gr

Continue Reading

Fitness

Νηστεία: Τα 10 καλά που θα δεις στο σώμα και τον οργανισμό σου!

Published

on

By

Το σκέφτεσαι. Είναι μια καλή ευκαιρία να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου και φυσικά να αδυνατίσεις. Είναι όμως μόνο αυτό; Όχι. Η διαιτολόγος – διατροφολόγος, Γεωργία Καπώλη, γράφει για τα θετικά που θα δεις στο σώμα και στον οργανισμό σου, αν μπεις στη διαδικασία της νηστείας. Επίσης, δώσε προσοχή στο τέλος του άρθρου γιατί η νηστεία κρύβει και παγίδες που τελικά μπορεί να σε παχύνουν.

ΟΙ 10 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΝΗΣΤΕΨΕΙΣ
1. Αποτοξινώνεις τον οργανισμό σου. Απέχεις από το κρέας, τα γαλακτοκομικά, τα αυγά και τα ψάρια, άρα αποτοξινώνεις τον οργανισμό σου από τα ζωικά λιπαρά.

2. Βελτιώνεις τη λειτουργία του εντέρου σου. H αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών κατά τη διάρκεια της νηστείας βελτιώνει τη λειτουργία του εντέρου και τη δυσκοιλιότητα, που αποτελούν βασικούς παράγοντες για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

3. “Ξεκουράζεις” το πεπτικό σύστημα και το ήπαρ. Δύο όργανα που επιβαρύνονται πολύ από τοξίνες που προσλαμβάνεις από το κρέας, τα γαλακτοκομικά, τα τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά, το junk food και το αλκοόλ.

4. Ελαττώνεις τη χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια. Το κρέας και τα ζωικά λιπαρά αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων, τα οποία ευθύνονται και για την αύξηση του σωματικού μας βάρους.

5. Μειώνεις την αρτηριακή πίεση. Σαν αποτέλεσμα όλων των παραπάνω.

6. Ισχυροποιείς το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Μέσω όλων εκείνων των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια.

7. Χάνεις κιλά. Με όλα αυτά τα φαγητά (όσπρια, λαχανικά, φρούτα) και την αποχή από το κρέας, έχεις καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού για να κάνει περισσότερες καύσεις.

8. Σου δίνει την ευκαιρία να απολαύσεις περισσότερα λαχανικά που σου προσφέρουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και άφθονη ενυδάτωση.

9. Καταναλώνεις περισσότερο θαλασσινά, λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς, φρούτα και ζυμαρικά. Η υψηλή κατανάλωση ξηρών καρπών και θαλασσινών αυξάνει την πρόσληψη μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, τα οποία βελτιώνουν το λιπιδαιμικό προφίλ.

10. Αποκτάς πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Φυσικά και η Σαρακοστή είναι η ιδανική περίοδος για να υιοθετήσεις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να κόψεις κάποιες που σε παχαίνουν, όπως το έτοιμο φαγητό και το αλκοόλ. Το θέμα είναι να συνειδητοποιήσεις πως δεν πρέπει να υπερκαταναλώνεις κρέας και πως μπορείς μέσα από πιο υγιεινές και θρεπτικές επιλογές, να χορταίνεις και να χάνεις κιλά ταυτόχρονα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙΛΑ ΤΕΛΙΚΑ)
Ναι, η νηστεία κρύβει και παγίδες. Το ότι σου επιτρέπονται οι υδατάνθρακες είναι μία, που μπορεί να σε κάνει να καταλήξεις με περισσότερα κιλά από ότι πριν. Προσοχή λοιπόν ώστε να το κάνεις σωστά…

-Απόφυγε εντελώς το τηγάνισμα. Καλό είναι να αποφύγεις το τηγάνι και να είσαι συγκρατημένη στη χρήση ελαιόλαδου. Αν μαγειρεύεις πολλές μερίδες, μια κουταλιά της σούπας ανά μερίδα είναι αρκετή.

-Το ότι μπορείς να τρως πατάτες και ζυμαρικά μερικές φορές αποτελεί θερμιδική παγίδα που κοστίζει. Το θέμα είναι να αδυνατίσεις και όχι να παχύνεις. Οπότε δεν τρως μόνο υδατάνθρακες και δείχνεις προσοχή στην ποσότητά τους.

-Προτίμησε τρόφιμα που μπορούν να αναπληρώσουν την ανάγκη του οργανισμού σου για πρωτεϊνες μιας και η νηστεία βγάζει από τη διατροφή σου το κρέας.
Ποιες τροφές να προτιμήσεις: Τα όσπρια, το σουσάμι, το ταχίνι, τα μανιτάρια, τα θαλασσινά και οι ξηροί καρποί έχουν την ίδια θρεπτική αξία με το κρέας. Επίσης, πρέπει να ξέρεις ότι έχουν τις ίδιες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

-Η νηστίσιμη διατροφή δυστυχώς θέτει σε κίνδυνο την επαρκή πρόσληψη ασβεστίου, σιδήρου και ω-3 λιπαρών οξέων. Αυτά τα στοιχεία έχει βρεθεί πως βοηθούν το μεταβολισμό και για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι σημαντικό να τα αναπληρώσεις. Το ασβέστιο θα το βρεις στα πράσινα λαχανικά και στο γάλα από αμύγδαλο ή φουντούκι. Τον σίδηρο θα τον προσλάβεις από όσπρια και αποξηραμένα φρούτα και θα τον ενισχύσεις με βιταμίνη C από τα εσπεριδοειδή. Τα ω-3 θα τα βρεις στο λιναρόσπορο, το ταχίνι και τα θαλασσινά.

 BY ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΠΩΛΗ / tlife.gr

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)