Connect with us

tv

Άγριες Μέλισσες: Νικηφόρος και Ασημίνα ξανά μαζί!

Published

on

Μια επανασύνδεση αναμένεται να δούμε στις «Άγριες Μέλισσες», με τον Νικηφόρο και την Ασημίνα να έρχονται ξανά κοντά στη σειρά του ΑΝΤ1, συμμαχώντας εναντίον του Δούκα.

Ο Νικηφόρος θα βρεθεί αντιμέτωπος με το σκληρό πρόσωπο του πατέρα του, όταν εκείνος μάθει από τον Μιλτιάδη πως έξι χρόνια πριν ο ίδιος του ο γιος ήταν εκείνος που τον είχε προδώσει, με τη σειρά να διατηρεί το ενδιαφέρον της.

Ο Δούκας έξαλλος από θυμό αποφασίζει να δώσει ένα γερό μάθημα στον μικρό του γιο και ένα από αυτά θα είναι η αποκλήρωσή του από τη διαθήκη της οικογένειας Σεβαστού! Ομως και ο Νικηφόρος, έχει αποδείξει πως είναι… πολύ σκληρός για να πεθάνει και αδίστακτος όσο και ο πατέρας του! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Ο Μιλτιάδης αποκαλύπτει στην Ελένη και τον Λάμπρο τι πήγε και έκανε! “Πατέρα, γιατί το έκανες αυτό; Γιατί πρόδωσες τον Νικηφόρο; τον ρωτάει ο Λάμπρος και τότε ο Μιλτιάδης τους αποκαλύπτει πως έχει σταματήσει εδώ και καιρό να παίρνει τα χάπια του! Αυτό όπως είναι φυσικό κάνει έξω φρενών τον δάσκαλο, ο οποίος αποφασίζει να βγάλει τον πατέρα του από τον συνεταιρισμό!

Παράλληλα σκέφτεται μήπως θα έπρεπε ο Μιλτιάδης να επιστρέψει και πάλι στο ψυχιατρείο και αυτό θα προκαλέσει μεγάλους τριγμούς στη σχέση πατέρα και γιου! Στο μεταξύ, ο Νικηφόρος παρά την αρχική του στάση να μην πάει τον μικρό Σέργιο στην Ασημίνα να τον δει, πηγαίνοντας κόντρα στην απόφαση του δικαστηρίου, τελικά την τελευταία στιγμή κάνει πίσω.

Ομως τα πράγματα για εκείνον καθόλου καλά δεν είναι καθώς έρχεται σε ρήξη ξανά με τον πατέρα του και αποφασίζει να φύγει με τον μικρό από το σπίτι! Το λέει στην Ασημίνα, την οποία ακόμα αγαπάει και εκείνη του προσφέρει χείρα βοηθείας!

«Θα σε βοηθήσω να βρεις ένα σπίτι να μένεις”, του λέει, ενώ τις μόνες στιγμές ευτυχίας στο σπίτι των αδερφών Σταμίρη, τις προσφέρει η παρουσία του Σέργιου. Ο Νικηφόρος αγκαλιάζει την Ασημίνα! Ξέρει ότι του είναι δύσκολο να διαχειριστεί όσα έμαθε για εκείνη και τις αδελφές της, αλλά η αγάπη του για εκείνη δεν μπορεί να σβηστεί.

«Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρουμε ποτέ, αλλά σ’ ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου», της λέει και τους αφήνει τον μικρό. Στο μεταξύ, ο Νικηφόρος παίρνει μια απόφαση που θα ταράξει για ακόμα μια φορά τις σχέσεις του με τον Κωνσταντή, ενώ η Μυρσίνη ζητά τη βοήθεια της Ασημίνας για να πείσει το Νικηφόρο να επιστρέψει στο σπίτι:

«Ξέρω πως μόνο εσύ έχεις τη δύναμη να πείσεις τον γιο μου να γυρίσει! Οσο θυμωμένος κι αν είναι μαζί σου, ακόμα σ’ αγαπάει! Και εσύ τον αγαπάς! Και αυτό το αναγνωρίζω, όσο κι αν θα ήθελα κάτι άλλο καλύτερο για τον γιο μου.

Ο Νικηφόρος υποφέρει εκεί μέσα και το ξέρεις καλά και εσύ η ίδια! Νομίζω ο ίδιος είναι σε θέση να αποφασίσει το καλύτερο για εκείνον και θα συμφωνήσω μαζί του ότι για τον γιο μας το καλύτερο είναι να μην μένει στο σπίτι σας», της απαντάει η Ασημίνα. Η Δρόσω και η Ασημίνα ελπίζουν πως θα επωφεληθούν από την κατάσταση στο σπίτι των Σεβαστών και θα κρατήσουν το Σέργιο όμως η χαρά τους δεν θα κρατήσει για πολύ γιατί θα βρεθούν και πάλι αντιμέτωπες!

Ο Νικηφόρος ψάχνει συμμάχους ενάντια στο Δούκα και καταλαβαίνει πως μόνο μια ανατρεπτική και απρόβλεπτη κίνηση θα του δώσει προβάδισμα και γι’ αυτό στρέφεται προς την Ασημίνα, η οποία δέχεται με χαρά να τον βοηθήσει να υλοποιήσει τα σχέδιά του. Ο Κωνσταντής και η Δρόσω δίνουν μια τελευταία ευκαιρία στον έρωτά τους.

Ομως η σχέση της με την Ασημίνα κλονίζεται ξανά όταν η αδερφή της, της ανακοινώνει την ανατρεπτική απόφαση που πήρε μαζί με τον Νικηφόρο! Σε σκέψεις όμως είναι και ο Μιλτιάδης μετά το δίλημμα που του θέτει ο ανιψιός του προκειμένου να τον πάρει με το μέρος του στην εκδίκηση ενάντια στον Δούκα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

tv

Στον παλμό της Eurovision το «φλΕΡΤ» και το ERTflix

Published

on

By

Οι ένθερμοι υποστηρικτές θα μπορέσουν να παρευρεθούν στον φετινό διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision στο Ρότερνταμ που θα διεξαχθεί τον ερχόμενο μήνα, μετέδωσε το ολλανδικό πρακτορείο ειδήσων ANP, επικαλούμενο μια απόφαση της ολλανδικής κυβέρνησης.

Οι διοργανωτές είχαν αναφέρει προηγουμένως ότι δεν ήταν σαφές εάν θα επιτρεπόταν η φυσική παρουσία κοινού στους ημιτελικούς και στους τελικούς της εκδήλωσης στις 18-22 Μαΐου, δεδομένου του συνεχιζόμενου υψηλού αριθμού μολύνσεων της Covid-19 στην Ολλανδία.

Από την Τετάρτη 5 Μαΐου έως και την Τρίτη 18 Μαΐουημέρα του Α΄ Ημιτελικού της Eurovision, η εκπομπή της ΕΡΤ1 «φλΕΡΤ», με τη Νάντια Κοντογεώργη, εκπέμπει στον παλμό της μεγάλης ευρωπαϊκής γιορτής του τραγουδιού και θα παρουσιάζει καθημερινά όλες τις συμμετοχές στον 65ο Διαγωνισμό, που θα διεξαχθεί στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα ERTflix επιφυλάσσει μια μεγάλη αποκλειστική έκπληξη στους φαν του θεσμού.

Όλα τα βιντεοκλίπ και οι συμμετοχές που θα λάβουν μέρος στον Α΄ και στον Β΄ Ημιτελικό, που πραγματοποιούνται στις 18 και 20 Μαΐου, με πληροφορίες για τους καλλιτέχνες, τα τραγούδια και τις αποστολές τους, θα παρουσιάζονται στο «φλΕΡΤ»,που μεταδίδεται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από 16:00-18:00.

Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr

Continue Reading

tv

To βλέμμα του πρωταγωνιστή και όλα όσα δεν ξέραμε για την σειρά που ταυτίσαμε όλοι με τις ημέρες του Πάσχα!

Published

on

By

Ο Ιταλός σκηνοθέτης Φράνκο Τζεφιρέλι απέδωσε με ευλάβεια τα Πάθη του Ιησού, αναπαριστώντας τα γεγονότα με πίστη στις Γραφές και απόλυτο σεβασμό στην ιερότητα του θέματος.

Πώς κατάφερε να τονίσει το βλέμμα αυτό που κοιτά στην ψυχή του τηλεθεατή;

Χρησιμοποιώντας μια λεπτή γραμμή από σκούρο μπλε eyeliner στο πάνω βλέφαρο και μια λεπτή γραμμή λευκού eyeliner στο κάτω, ο πρωταγωνιστής είχε ακόμα πιο έντονο βλέμμα.

Η τρομερή ταύτισή του με τον Ιησού Χριστό είχε πολλές συνέπειες στην πορεία του ηθοποιού. Φαίνεται ότι συνδέθηκε τόσο πολύ με το ρόλο στη συνείδηση του κόσμου αλλά και όλων των δημιουργών, που δυσκολεύτηκε πολύ μετά τη σειρά.

Ο ίδιος έχει δηλώσει πως εκτός από το ότι ήταν ο κορυφαίος ρόλος που έπαιξε ποτέ, αυτή η ερμηνεία του τον έφερε κοντά στον Θεό. Δεν μπόρεσε ποτέ ξανά να ερμηνεύσει κάτι καλύτερα, γεγονός που αποδείχθηκε στην πορεία. Όλοι οι μετέπειτα ρόλοι του πέρασαν απαρατήρητοι.

Τα γυρίσματα της σειράς ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 1975 και ολοκληρώθηκαν τον Μάιο του 1976 και έγιναν στο Μαρόκο και την Τυνησία.

Θεωρείται, δικαιολογημένα, η κλασική τηλεοπτική σειρά που προλογίζει το Πάσχα. Είναι, δικαιολογημένα, μια σειρά εμβληματική που ο μύθος της ξεπερνάει ακόμη και τις επαναλήψεις της.

1. Η ιδέα για τη δημιουργία μιας τηλεοπτικής σειράς που θα απέδιδε με πιστότητα την ζωή του Ιησού σύμφωνα με τα τέσσερα Ευαγγέλια ήταν του Πάπα Παύλου του 6ου.

Aφού έδωσε θερμά συγχαρητήρια στον Ουκρανό παραγωγό Lew Grade για την ταινία του “Μωυσής”, τον παρότρυνε να αποπειραθεί μια τηλεοπτική σειρά με θέμα την ζωή του Ιησού. Ο Grade, ευφυής όπως αποδείχθηκε, ανέθεσε την σκηνοθεσία στον Φράνκο Τζεφιρέλι που τότε απολάμβανε τα εύσημα για την εξαιρετική κινηματογραφική μεταφορά του σαιξπηρικού Ρωμαίος και Ιουλιέττα.

2. Πιστός καθολικός ο Τζεφιρέλι, που γνώριζε προσωπικά τον Πάπα από την εποχή που ο τελευταίος ήταν Αρχιεπίσκοπος του Μιλάνου και επισκεπτόταν το Λύκειο που φοιτούσε ο σκηνοθέτης, αρχικά αρνήθηκε την πρόταση. Τα Χριστούγεννα του 1973 αποφάσισε να πει το ναι στο εγχείρημα με όρους.

3. Ο Φράνκο Τζεφιρέλι ήθελε να δημιουργήσει μια σειρά που θα εκτιμούσε ακόμη και η κοινότητα των άθεων, ένα λυρικό τηλεοπτικό έργο που θα γινόταν οικουμενικά αποδεκτό.

4. Σύμμαχοι του σε αυτό ιστορικοί και θεολόγοι από το Βατικανό και το Κολέγιο των Ραβίνων στο Λονδίνο. Η σύνθεση της πλοκής από τις ιστορίες των τεσσάρων ευαγγελίων με χρονολογική σειρά ανατέθηκε στον Άγγλο λογοτέχνη και σεναριογράφο Anthony Burgess. Μια επιλογή, αν μη τι άλλο, απρόσμενη. Ο Burgess είναι ο άνθρωπος που έγραψε το βίαιο, δυστοπικό και πάντα επίκαιρο Κουρδιστό Πορτοκάλι.

5. Βασισμένος περισσότερο στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη ο σεναριογράφος κράτησε όσο το δυνατόν περισσότερους διαλόγους όπως παρουσιάζονται αυτούσιοι στα τέσσερα πρώτα βιβλία της Καινής Διαθήκης με αρκετές φράσεις να απαγγέλλονται στα Αραμαϊκά.

6. Η επιλογή του πρωταγωνιστή ήταν σημαντική. Αν και αρχικά οι παραγωγοί ήθελαν να αναθέσουν τον ρόλο του Θεανθρώπου σε κάποιον σταρ κοινής αποδοχής, με τους Ντάστιν Χόφμαν και Αλ Πατσίνο να είναι τα κυρίαρχα ονόματα, σκηνοθέτης και σεναριογράφος ένιωθαν άβολα με τις παραπάνω προτάσεις καθώς και οι δύο ηθοποιοί δεν έμοιαζαν με την εικόνα που είχε καθιερωθεί στον κοινό νου για τον Ιησού.

7. Ο Ρόμπερτ Πάουελ είχε ήδη κάνει δοκιμαστικά ως Ιούδας Ισκαριώτης. Ο αστικός μύθος θέλει τον Τζεφιρέλι να αναρωτιέται: “Αν ο Ιούδας έχει τόσο εκφραστικά μάτια, του Ιησού πως πρέπει να είναι;”

8. Η επιλογή του για πρωταγωνιστή δεν ήταν αναίμακτη. Θρησκευτικές κοινότητες ενοχλήθηκαν καθώς σύμφωνα με όσα υποστήριζαν, ο Πάουελ ήταν “ένας ακόλαστος, που ζούσε έκλυτο βίο με τη σύντροφο του”. Tελικά ο πρωταγωνιστής παντρεύτηκε λίγο πριν αρχίσουν τα γυρίσματα.

9. Ο Τζεφιρέλι είχε απόλυτο δίκιο. Η εμφάνιση του θύμιζε τις εικόνες του Ιησού σε Καθολικές και Ορθόδοξες εκκλησίες και ο μέσος θεατής μπορούσε εύκολα να ταυτίσει τον χαρακτήρα με τον ερμηνευτή.

10. Ένα από τα πιο εύστοχα τρικ που χρησιμοποίησε ο Τζεφιρέλι ήταν να μοντάρει έτσι τη σειρά ώστε ο τηλεοπτικός Ιησούς να μην ανοιγοκλείνει ποτέ τα μάτια του. Ένα κόλπο για να φέρει ένα μυσταγωγικό, υπεράνθρωπο στοιχείο στη φιγούρα και μια επιλογή που τον δικαίωσε καθώς σύμφωνα με τους τηλεοπτικούς κριτικούς “ο θεατής απέκτησε μια διεισδυτική επαφή με το πρόσωπο του Ιησού”.

11. “Όταν κλήθηκα να υποδυθώ τον Ιησού, ήμουν 31 ετών και ομολογώ ότι μέχρι τότε δεν είχα κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη θρησκεία και καμία απολύτως γνώμη για τον Χριστό. Ύστερα από 9 μήνες γυρισμάτων σε επιβλητικά τοπία του Μαρόκου και της Τυνησίας, μπορώ να πω ότι πραγματικά πιστεύω στον Ιησού. Στη σκηνή της Σταύρωσης, ήμουν λίγο νευρικός, ίσως και από την εξάντληση που ένιωθα, ύστερα από τη δίαιτα 12 ημερών που είχα επιβάλλει στον εαυτό μου πριν από το γύρισμα” έχει πει σε συνέντευξη του.

“Κάποια στιγμή κοιτάζοντας στον καθρέφτη αναγνώρισα στο είδωλό μου τον Ιησού. Μου φάνηκε ότι είδα την εικόνα που έχει ο καθένας από εμάς για Αυτόν, όταν προσπαθούμε να Τον φανταστούμε. Την εικόνα που έχω συγκρατήσει από παιδί. Πραγματικά ελπίζω στο μνημόσυνό μου, να με θυμούνται και να με αποκαλούν όλοι ως ‘τον άνθρωπο που υποδύθηκε τον Ιησού’” συμπλήρωσε. Η καριέρα του τον επιβεβαίωσε. Μετά τη σειρά ο Πάουελ δεν κατάφερε ποτέ να κάνει κάτι που θα μπορούσε να ξεπεράσει αυτό το ρόλο. Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ ήταν ο ρόλος της ζωής του.

12. Το cast είχε και Ελληνικό χαρακτήρα. Ο Γιώργος Βογιατζής ήταν ένας εξαιρετικός στον ρόλο του Ιωσήφ σε ένα cast γεμάτο από αστέρια εμβληματικά της 7ης τέχνης.

13. Στο all-star-cast συμμετείχαν ιερά τέρατα της μεγάλης οθόνης όπως οι Τζέιμς Μέισον (Ιωσήφ της Αριμαθέας), Λόρενς Ολίβιε (Νικόδημος), Ροντ Στάιγκερ (Πόντιος Πιλάτος), Άντονι Κουίν (Καϊάφας), Έρνεστ Μπόργκναιν (Εκατόνταρχος) και Πίτερ Ουστίνοφ (Ηρώδης ο Μέγας), η αγαπημένη του Τζεφιρέλι -και Ιουλιέττα του στην κινηματογραφική μεταφορά του σαιξπηρικού δράματος του- Ολίβια Χάσεϊ (στο ρόλο της Παναγίας), η οσκαρική Αν Μπάνκροφτ (Μαρία Μαγδαληνή) αλλά και οι Ντόναλντ Πλέζανς (Μελχιώρ), Κρίστοφερ Πλάμερ (Ηρώδης Αντύπας), Τζέιμς Ερλ Τζόουνς (Βαλτάσαρ) και Κλαούντια Καρντινάλε (Μοιχαλίδα).

14. Τα γυρίσματα της σειράς ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 1975 και ολοκληρώθηκαν τον Μάιο του 1976 και έγιναν στο Μαρόκο και την Τυνησία. Οι σκηνές των συναγωγών τραβήχτηκαν στο νησί Djerba, ενώ οι σκηνές της Ιερουσαλήμ τραβήχτηκαν στην Μαροκινή πόλη Μοναστήρι (το όνομα της πόλης παραμένει Ελληνικό μέχρι και σήμερα) στην Βορειοανατολική Τυνησία, λιμένα της χώρας, στην περιοχή Σαχέλ.

15. Υπέροχη στην κινηματογράφηση και τη φωτογραφία, το μουσικό χαλί και τη σκηνογραφία, η σειρά θεωρείται από πολλούς ένα εμβληματικό τηλεοπτικό αριστούργημα και ένα ρίσκο που διέψευσε πολλούς. Με ατμόσφαιρα κατανυκτική, χρώματα γήινα και ένα βλέμμα που μένει μαζί σου στη μνήμη η σειρά που προβλήθηκε για πρώτη φορά από το Ιταλικό κανάλι RAI1 στις 27 Μαρτίου 1977 κρύβει στην αφήγηση της σκηνές που θεωρούνται κορυφαίες της τέχνης της μικρής και μεγάλης οθόνης -η σκηνή της ανάστασης του Λαζάρου θεωρείται από πολλούς κριτικούς κορυφαία.

Μετά την προβολή της στην Αμερική οι New York Times έγραψαν διθύραμβο ενώ έγινε ένα πρόγραμμα που τίποτα δεν θα μπορούσε να σταθεί απέναντι του. Το 46% των τηλεοράσεων στη Νέα Υόρκη και το 53% των τηλεοράσεων στο Λος Άντζελες είχαν υποταχθεί στη δύναμη της αριθμώντας συνολικά πάνω από 90 εκατομμύρια τηλεθεατές μόνο στις ΗΠΑ.

16. Το κόστος παραγωγής της σειράς υπήρξε πραγματικά υψηλό. Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ κόστισε περίπου 16 με 18 εκατομμύρια δολάρια. Μέχρι σήμερα φέρεται να έχει φέρει καθαρό κέρδος 30 εκατομμύρια δολάρια, ποσό που ειλικρινά θεωρούμε ότι το έχει ξεπεράσει.

17. Η σειρά έχει διάρκεια 371 λεπτά. Αν και ήταν υποψήφια σε πέντε κατηγορίες στα βρετανικά βραβεία BAFTA, δεν κέρδισε ούτε ένα.

Πηγή: In.gr & omorfhzwh.gr

Continue Reading

tv

Ο Επιτάφιος και ο Διόνυσος του Μίκη Θεοδωράκη στις οθόνες μας την Μ. Παρασκευή

Published

on

By

Σε παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και σε μετάδοση από την ΕΡΤ2. 

 Συναυλία με δύο σημαντικά έργα του σπουδαίου Μίκη Θεοδωράκη, τον  Επιτάφιο  (1958) και τον  Διόνυσο  (1985), σε παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, θα μεταδοθεί τη Μεγάλη Παρασκευή 30 Απριλίου 2021 από την ΕΡΤ2, στις 15.00. 

 Η τηλεοπτική μετάδοση αυτών των έργων δίνει τη μοναδική ευκαιρία στο κοινό να απολαύσει δύο πολιτικά έργα θρησκευτικής φόρμας του κορυφαίου Έλληνα συνθέτη που σπανίως παρουσιάζονται ζωντανά. 

 Η συναυλία βιντεοσκοπήθηκε τον Οκτώβριο του 2020 στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, χωρίς τη φυσική παρουσία κοινού, λόγω των μέτρων για την πρόληψη διάδοσης του κορονοϊού. 

 Η παραγωγή υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) προς την Εναλλακτική Σκηνή. 

 Της τηλεοπτικής μετάδοσης της συναυλίας θα προηγηθεί ραδιοφωνική μετάδοση του έργου  Επιτάφιος  του Μίκη Θεοδωράκη στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103,7 τη Μ. Τετάρτη 28 Απριλίου 2021, στις 20.00. Στη μετάδοση ο Κώστας Θωμαΐδης. 

 Ο  Επιτάφιος  παρουσιάζεται σε νέα ενορχήστρωση του Γιάννη Μπελώνη, ενώ το έργο ερμηνεύει η Μπέττυ Χαρλαύτη, μια τραγουδίστρια με μεγάλη θητεία στο ρεπερτόριο του συνθέτη. Ο  Διόνυσος  παρουσιάζεται ξανά μετά από δεκαετίες, ερμηνευμένος από τον Ζαχαρία Καρούνη, έναν από τους σημαντικότερους ερμηνευτές της νέας γενιάς. To ενδεκαμελές μουσικό σύνολο διευθύνει η Λίζα Ξανθοπούλου. Συμμετέχουν το φωνητικό σύνολο chórεs (  Επιτάφιος  ) και η Χορωδία της ΕΡΤ (  Διόνυσος  ). 

 Δύο τραυματικές στιγμές της ελληνικής ιστορίας ενέπνευσαν τον μεγάλο Μίκη Θεοδωράκη για τη δημιουργία ισάριθμων πολιτικών έργων θρησκευτικής φόρμας. 

 Η αιματηρή απεργία στη Θεσσαλονίκη του 1936 και το ομότιτλο ποίημα του Γιάννη Ρίτσου ήταν η πρώτη ύλη του  Επιταφίου  , ενός από τα σπουδαιότερα και γνωστότερα έργα του συνθέτη, που συνιστά ένα πραγματικό πολιτικό και ελληνικό  Stabat mater  . 

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)