Connect with us

Art

Ο Καπουτζίδης ετοιμάζει νέα σειρά με γυρίσματα σε φυσικούς χώρους στις Σέρρες!

Published

on

Ιδιαίτερα ανήσυχος καλλιτεχνικά φαίνεται πως είναι ο Γιώργος Καπουτζίδης αυτό το διάστημα καθώς, πέρα από την εκπομπή που θα ξεκινήσει να προβάλλεται στη Δημόσια Τηλεόραση για τους Ολυμπιακούς αγώνες, προετοιμάζει με μεράκι τη νέα του σειρά.

Μια σειρά κωμική η οποία και θα περιλαμβάνει και αυτοβιογραφικά στοιχεία από τη ζωή του δημοφιλούς σεναριογράφου και ηθοποιού και αναμένουμε να δούμε την προσεχή τηλεοπτική σεζόν.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Real life, η νέα ιστορία που ο Γιώργος Καπουτζίδης επιθυμεί να φέρει στους τηλεοπτικούς μας δέκτες δεν θα είναι ένα κλασικό sitcom πόλης αλλά θα κινηθεί εκτός των τειχών, φέρνοντας έντονα άρωμα από την αθάνατη ελληνική περιφέρεια.

Ειδικότερα, όλο το σενάριο της νέας σειράς διαδραματίζεται και πρόκειται να γυριστεί εξ ολοκλήρου σε φυσικούς χώρους στις Σέρρες, που είναι ο τόπος καταγωγής και η γενέτειρα του καλλιτέχνη. Τόσο η τοποθεσία, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα παιδικά και εφηβικά του χρόνια, όσο και η ίδια η ιστορία της σειράς θα περιλαμβάνουν αυτοβιογραφικά στοιχεία από τη ζωή του. Όσον αφορά, δε, το κανάλι που θα μεταδώσει το πρώτο κωμικό σίριαλ μετά το «Παρά πέντε» το οποίο θα υπογράφει ο Γιώργος Καπουτζίδης βρίσκεται σε φάση διαπραγματεύσεων με την ΕΡΤ, στην οποία αναμένεται να σταλούν τα κοστολόγια για να προχωρήσει η διαδικασία της έγκρισης.

Πηγή: zappit.gr

Art

Snik, Toquel, MG & Gameboy: Το «Wet» είναι το hit του καλοκαιριού και είναι ήδη 1ο στα trends

Published

on

By

Νάνσυ Μητσοστέργιου / teen.queen.gr

Μπορεί ο χειμώνας που περάσαμε να ήταν δύσκολος για αρκετούς καλλιτέχνες στην ελληνική μουσική βιομηχανία, όμως τους τελευταίους μήνες τα πράγματα έχουν αλλάξει κάπως. Τα νέα τραγούδια διαδέχονται το ένα το άλλο, ενώ αρκετά από αυτά γίνονται αμέσως trend στα social media.

Το νέο τραγούδι του Snik

Το ολοκαίνουργιο single του SNIK με τίτλο «Wet», είναι η απόλυτη επιτυχία του φετινού καλοκαιριού. Ο κορυφαίος εκπρόσωπος της τραπ σκηνής στην Ελλάδα συνεργάζεται με τους TOQUEL, MG και GAMEBOY δημιουργώντας το viral trend των ημερών, που έχει ήδη κατακτήσει την κορυφή στο Spotify αλλά και στο YouTube, σημειώνοντας εντυπωσιακά νούμερα. Τις τελευταίες εβδομάδες οι καλλιτέχνες είχαν κατακλύσει τα social media τους ανεβάζοντας ηχητικά teasers και φωτογραφίες από τα γυρίσματα του κλιπ, και το αποτέλεσμα φαίνεται πως δεν απογοήτευσε το κοινό το οποίο το ανέδειξε ως το Νο1 τραγούδι των ημερών.

read more

Continue Reading

Art

Εβελίνα Παπούλια & Θοδωρής Μαραντίνης, ερωτευμένοι στην Κύθνο

Published

on

By

Η Εβελίνα Παπούλια άφησε για λίγο το μικρόφωνο του Ελληνικού 93,2 και υποδύθηκε τον ανεκπλήρωτο έρωτα του Θοδωρή Μαραντίνη για τις ανάγκες του νέου video clip των Onirama στο τραγούδι με τίτλο «Τόσα Καλοκαίρια».

Ο «Ελληνικός 93,2» μετακόμισε για ένα διήμερο στην μαγευτική Κύθνο, με τους παραγωγούς του, 10 ζευγάρια τυχερών ακροατών και φυσικά τους Onirama, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής του καμπάνιας με φόντο το κυκλαδίτικο ηλιοβασίλεμα.

Το ταξίδι τα είχε όλα…

Ήλιο, φως, θάλασσα, ωραία παρέα, ραδιοφωνικές εκπομπές στο μπλε του Αιγαίου, exclusive συναυλία με τους Onirama και βεβαίως το γύρισμα του video clip του τραγουδιού «Τόσα Καλοκαίρια» ενός music clip που θα συζητηθεί και ενός τραγουδιού που θα αγαπηθεί ξανά. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε σκηνοθεσία του Κώστα Χαλαμπαλάκη και της Ciners Filming Productions σε όλο το νησί, προβάλλοντας τις ομορφιές του.

Εκτός από τους Onirama και την Εβελίνα Παπούλια στο βίντεο κλιπ συμμετέχουν οι παραγωγοί του «Ελληνικού 93,2» αλλά και οι τυχεροί ακροατές που έζησαν αυτή την μοναδική εμπειρία.

Continue Reading

Art

Διαγωνισμός βίντεο του έργου rEUnite: «Γιατί η Ευρωπαϊκή ιστορία είναι η ιστορία μου;»

Published

on

By

Ο Δήμος Σερρών, εταίρος του ευρωπαϊκού έργου rEUnite, προσκαλεί τους Δημότες να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό με θέμα «Γιατί η Ευρωπαϊκή ιστορία είναι η ιστορία μου;» προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μια πρόσκληση για δύο άτομα σε μια από τις διεθνείς συναντήσεις νέων του έργου, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μεταφοράς και διαμονής.

Για να συμμετάσχετε στον διαγωνισμό, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα σύντομο βίντεο έως 40΄΄ μιλώντας για τα οφέλη που αποκομίζετε από την ευρωπαϊκή συμμετοχή (how Europe benefits me). Το βίντεο μπορεί να είναι στα ελληνικά ή σε οποιαδήποτε άλλη επίσημη ευρωπαϊκή γλώσσα.

Η προθεσμία για την υποβολή συμμετοχών λήγει στις 10 Σεπτεμβρίου 2021.

Πώς να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό με 3 βήματα: 1) Ανεβάστε τουλάχιστον ένα βίντεο στην σελίδα σας στο facebook ή το Instagram. 2) Χρησιμοποιείστε το hashtag #EUmystory. 3) Κάντε tag τη σελίδα του rEUnite στο facebook (@rEUnite) ή το Instagram (@europereunited).

Εναλλακτικά μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω της φόρμας που θα βρείτε διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του έργου.

O διαγωνισμός είναι μια πρωτοβουλία του έργου rEUnite και αποσκοπεί στην αύξηση της ευαισθητοποίησης των νέων και την ενεργό συμμετοχή τους στο ευρωπαϊκό ιδεώδες.

Επισκεφτείτε τον σύνδεσμο https://www.europe-reunited.eu/news/ για περισσότερες πληροφορίες και τους όρους συμμετοχής στο διαγωνισμό.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)