Connect with us

Beauty

4 μυστικά για τέλεια επιδερμίδα από τη διασημότερη δερματολόγος του Παρισιού

Published

on

Για χρόνια, η Joëlle Ciocco συνεργάστηκε με τα πιο διάσημα πρόσωπα στο Παρίσι για να δημιουργήσει προσαρμοσμένα προϊόντα για τέλειο δέρμα, βοηθώντας τους να αναπτύξουν ένα νέο όραμα για το δέρμα τους.

Η βιοχημικός, έγινε το «ιερό δισκοπότηρο» για όλες τις διασημότητες της Γαλλίας. Τώρα θέλει να κάνει την ομορφιά προσιτή σε όλους, όχι μόνο στους διάσημους πελάτες της, και ξεκινά το νέο έργο της «Skin Weather», μια ιστοσελίδα που προσφέρει δωρεάν συμβουλευτική και συνταγή καλλυντικών στο διαδίκτυο.

Εδώ είναι τέσσερα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να έχετε υπέροχο, λαμπερό δέρμα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Beauty

Σκέφτεστε το καρέ; 12 κουρέματα για να πάρετε ιδέες

Published

on

By

Το Instagram είναι γεμάτο με εντυπωσιακά καρέ και η Vogue σας βάζει στο κλίμα, συγκεντρώνοντας μερικά από τα καλύτερα για να αντλήσετε έμπνευση.

Τα κομμωτήρια έχουν ανοίξει και εμείς έχουμε ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση για τα κουρέματα του καλοκαιριού, μιας και τόσο η νέα σεζόν, όσο και η ζέστη που θα επακολουθήσει, απαιτούν ανάλαφρα hairstyle που θα μας κρατούν δροσερές και στιλάτες όλη τη μέρα. Το κλασικό καρέ, ένα από τα κορυφαία γυναικεία χτενίσματα, βρίσκεται πάντα πρώτο στη λίστα με τις επιλογές μας και όπως καταλαβαίνετε οι ιδέες είναι αμέτρητες.

Για λεπτά, σγουρά ή ίσια μαλλιά, το καρέ κόβεται σε όλα τα στιλ με το expertise των ειδικών να εγγυάται πως το είδος που θα επιλέξουμε θα είναι και αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο πρόσωπό μας. Το αυστηρό ίσιο καρέ είναι πάντοτε μια σικ επιλογή που δεν μπορεί να αποτύχει, αλλά για τους καλοκαιρινούς μήνες προτιμάμε τις πιο χαλαρές παραλλαγές του, με φιλαριστά κοψίματα και ασύμμετρα layers που θα δώσουν σύγχρονο και κοριτσίστικο αέρα στο συνολικό look.

Ό,τι και αν έχετε στο μυαλό σας, το Instagram είναι γεμάτο με εντυπωσιακά καρέ και συνεπώς προτάσεις για όλα τα γούστα και τύπους μαλλιών. Η Vogue σας βάζει στο κλίμα, συγκεντρώνοντας μερικά από τα καλύτερα για να αντλήσετε έμπνευση:

Πηγή: vogue.gr

Continue Reading

Beauty

DL Institute: Όχι στην κυτταρίτιδα, ναι στο νερό

Published

on

By

Το καλοκαίρι πλησιάζει , η φύση φοράει το χρωματιστό φόρεμά της , το θερμόμετρο σκαρφαλώνει προς τα πάνω και εμείς αγχωνόμαστε ήδη για το πως θα προβάρουμε τα καλοκαιρινά και τα μαγιό μας.

Αν φορώντας τα περσινά σας ρούχα νιώθετε ότι κάτι από σας περισσεύει τότε αυτή είναι η εποχή που μπορείτε να αντιδράσετε έγκαιρα . Τρώγοντας σωστά και ισορροπημένα αλλά και αυξάνοντας τις δραστηριότητές σας ( περπάτημα , τρέξιμο, ποδήλατο κ.τ.λ ) , αφού ο καιρός το επιτρέπει , μπορούμε να χαμηλώσουμε το δείκτη της ζυγαριάς από 3-6 κιλά έτσι ώστε να μην καταφεύγουμε σε « δίαιτες –θαύματα » τις τελευταίες μέρες πριν τις διακοπές μας .

Τα θέματα που θα μας απασχολήσουν στις παρακάτω γραμμές δεν κάνουν διάκριση σε άτομα με λίγα ή πολλά κιλά. Έτσι λοιπόν θα ασχοληθούμε με την κυτταρίτιδα, ένα πρόβλημα που απασχολεί πάρα πολλές γυναίκες ιδιαίτερα το καλοκαίρι που εκθέτουμε περισσότερο το σώμα μας και με το νερό που αποτελεί πηγή ζωής αλλά οι περισσότεροι δεν το έχουν  σε μεγάλη «εκτίμηση».

Με τον όρο κυτταρίτιδα εννοούμε την εναπόθεση νερού και λίπους, ανάμεσα στο δέρμα και την ακριβώς από κάτω στοιβάδα με αποτέλεσμα την κακή κυκλοφορία και της εμφάνισης όψης φλοιού πορτοκαλιού. Τι συμβαίνει  όμως κάτω από το δέρμα σας. Τοπικά δημιουργείται κακή αιμάτωση που έχει σαν αποτέλεσμα τα λιποκύτταρα εκείνης της περιοχής να μην τρέφονται σωστά. Έτσι ο οργανισμός χρησιμοποιεί το λίπος των τροφών για να ενισχύσει εκείνη την περιοχή και να θρέψει τα λιποκύτταρα που το έχουν ανάγκη. Το αποτέλεσμα είναι η αφύσικη συσσώρευση λίπους που κάνει τα λιποκύτταρα να αυξάνουν σε όγκο συμπιέζοντας τα αγγεία και εμποδίζοντας τη σωστή μικροκυκλοφορία. Η κυτταρίτιδα εμφανίζεται με πολλές όψεις :

  • Σκληρή – κατακράτηση λίπους
  • Μαλακή – κατακράτηση ύδατος
  • Συσχετισμένη – κατακράτηση λίπους και ύδατος

Εμφανίζεται σε σημεία όπως μηροί, γλουτοί, εσωτερικό μπράτσων, στομάχι, κοιλιά και γάμπες.

Οι λόγοι που μπορεί να εμφανισθεί κυτταρίτιδα σε μια γυναίκα είναι πολλοί:

  • Ο τρόπος που σιτίζεται (κακή διατροφή και παχυσαρκία)
  • Η καθιστική ζωή
  • Η μειωμένη φυσική δραστηριότητα
  • Η μειωμένη κατανάλωση νερού και ενυδάτωσης
  • Κάπνισμα
  • Αλκοόλ – καφές
  • Δυσκοιλιότητα
  • Κληρονομικότητα
  • Ορμονικές διαταραχές

Τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε και να αντιμετωπίσετε την κυτταρίτιδα

Στο διατροφικό κομμάτι, αυτό που ΔΕΝ χρειάζεται για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα, είναι μια αυστηρή δίαιτα. Η απώλεια βάρους δεν είναι η λύση και κάποιες ίσως να  μην έχετε περιττά κιλά. Επιπλέον με μια πολύ αυστηρή δίαιτα έχουμε απώλεια μυικής μάζας και νερού που σημαίνει ότι μάλλον θα κάνετε τα πράγματα χειρότερα. Εάν όμως επιλέξετε να κάνετε σωστή διατροφή τρώγοντας απ’ όλα και με μέτρο θα έχετε τον οργανισμό σας με το μέρος σας. Τα σημεία που θα πρέπει να προσέξετε για να βάλετε σε εφαρμογή το σχέδιο «κάτω η κυτταρίτιδα» είναι τα εξής:

1  Περιορίστε την κατανάλωση κρέατος, τηγανητών, αλλαντικών, τυροκομικών (πλούσιων σε λιπαρά), μαγιονέζας, κρέμας γάλακτος και ζωικού βουτύρου που σας δίνουν κορεσμένα λιπαρά οξέα. Προτιμάτε να καταναλώσετε ελαιόλαδο(μονοακόρεστα λίπη), ψάρι και  ανάλατους ξηρούς καρπούς(πολυακόρεστα) έτσι ώστε να προσλάβετε τα λίπη που σας είναι απαραίτητα

2  Μειώστε την κατανάλωση τροφίμων που περιέχουν απλά ζάχαρα όπως ζάχαρη, λευκό ψωμί και γλυκά γιατί προκαλούν υπεργλυκαιμία μετά την κατανάλωσή τους γεγονός που οδηγεί τον οργανισμό να αποθηκεύει λίπος. Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, οσπρίων και δημητριακών ολικής αλέσεως που είναι πλούσιες τροφές σε σύνθετους υδατάνθρακες.

3  Περιορίστε τα τρόφιμα που προκαλούν κατακρατήσεις δηλαδή επιτραπέζιο αλάτι και τρόφιμα πλούσια σε νάτριο όπως κονσέρβες, αλλαντικά, πατατάκια, παστά, αλμυρά τυριά και τρόφιμα τύπου fast food.

4  Επιλέξτε τροφές που είναι πλούσιες σε κάλιο που είναι ανταγωνιστής του νατρίου. Μερικές τροφές πλούσιες σε κάλιο είναι μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι, πεπόνι, σύκο, πράσινα λαχανικά και όσπρια.

5  Αποφύγετε το κάπνισμα

6  Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ και περιορίστε τον καφέ που έχει διουρητική δράση

7  Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας. Δεν χρειάζεται να γίνετε πρωταθλητές. Περπάτημα, ένα χαλαρό τρέξιμο, ποδήλατο είναι δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε τις ηλιόλουστες μέρες που έρχονται αλλά και θα συμβάλουν στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και αιμάτωσης των ιστών.

Εκτός από την διατροφή σας υπάρχουν και άλλες μέθοδοι που μπορούν να σας βοηθήσουν. Η εφαρμογή κάποιας καλλυντικής κρέμας συνιστάται, η οποία όμως θα επιλεγεί αφού συμβουλευτείτε την αισθητικό σας. Επιπλέον με την βοήθεια της τεχνολογίας υπάρχουν θεραπείες με μηχανήματα τα οποία έχουν τοπική δράση και βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία και αιμάτωση της περιοχής εφόσον πάντα εφαρμόζονται από εξειδικευμένο προσωπικό.

Για να πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλετε δεν πρέπει να ξεχάσετε την κατανάλωση νερού η οποία θα σας βοηθήσει στην σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σας. Το νερό το αφήσαμε τελευταίο όχι λόγω της μικρής του σημασίας στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας αλλά αντίθετα λόγω της αξίας του για τη ζωή μας θα πούμε κάποια  πράγματα παραπάνω.

Πολλοί από σας μπορεί να λέτε  «μα αφού δεν διψάω πώς να πιω νερό;»,τα παρακάτω ελπίζω να είναι μια απάντηση στο ερώτημά σας. Καταρχήν χωρίς νερό δεν υπάρχει ζωή. Χωρίς τροφή ένας άνθρωπος μπορεί να επιβιώσει για 6 εβδομάδες ενώ χωρίς νερό μόλις μερικές μέρες. Αποτελεί το 98% του βάρους ενός εμβρύου, 75% στα παιδιά και 50-65% στους ενήλικες. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος αποτελείται σχεδόν από 75% νερό και μόνο από αυτό μπορούμε να καταλάβουμε πόσο σημαντική είναι η σωστή ενυδάτωσή μας. Μερικές μόνο από τις χρησιμότητες του νερού ακολουθούν:

Συμμετέχει σε όλες τις αντιδράσεις του μεταβολισμού μας

Αποτελεί κύριο συστατικό του αίματος που μεταφέρει θρεπτικές ουσίες στα κύτταρα

Βοηθάει να αποβληθούν από το σώμα άχρηστες ουσίες

Προκαλεί διόγκωση των φυτικών ινών στο έντερο έτσι ώστε οι τροφές να περνούν πιο γρήγορα από τον γαστρεντερικό σωλήνα-πρόληψη δυσκοιλιότητας

Βοηθάει στην ρύθμιση της θερμοκρασίας μας μέσω της εφίδρωσης

Πόσο νερό χρειαζόμαστε στην διάρκεια μιας ημέρας. Ένας γενικός κανόνας είναι 1 ml για κάθε θερμίδα που καταναλώνουμε. Έτσι μια μέση γυναίκα με ανάγκες 2000 θερμίδες χρειάζεται να καταναλωσει 2 λίτρα. Η συνολική ποσότητα που είναι απαραίτητη για το σώμα μας είναι πολύ μεγαλύτερη αφού χρειαζόμαστε 5-15 λίτρα ημερησίως!!! τα οποία καλύπτονται από την κατανάλωση νερού αλλά και από την επαναρρόφηση που γίνεται μέσα στον οργανισμό (το νερό που αποβάλλεται σε κάποιο σημείο επαναπροσλαμβάνεται για να χρησιμοποιηθεί κάπου αλλού). Οι ανάγκες μας διαφοροποιούνται ανάλογα με το κλίμα, την εργασία, την άσκηση, καταστάσεις όπως εγκυμοσύνη-θηλασμός και παθολογικές καταστάσεις όπως πυρετός-διάρροια-εμετός που απαιτείται αυξημένη κατανάλωση.

Νερό εκτός από την αυτούσια μορφή του μπορούμε να πάρουμε και από τις τροφές. Φυσικά κάποιες έχουν περισσότερο νερό στη σύστασή τους από κάποιες άλλες. Την πρωτιά καταλαμβάνουν τα φρούτα και τα λαχανικά σε αυτόν τον τομέα.

Νερό περιέχουν οι χυμοί, το τσάι, τα αναψυκτικά, ο καφές, τα αλκοολούχα ποτά και το γάλα αλλά εμείς πρέπει να λάβουμε κάποια πράγματα υπόψιν μας. Οι χυμοί και το τσάι είναι άριστε επιλογές αφού εκτός από νερό παίρνουμε και χρήσιμα συστατικά όπως βιταμίνες και κατεχίνες (φλαβονοειδή) αντίστοιχα. Τα αναψυκτικά και τα αλκοολούχα ποτά εκτός από νερό «κουβαλάνε» μαζί τους και άχρηστες θερμίδες οπότε δεν πρέπει να είναι στις πρώτες μας επιλογές για ενυδάτωση. Για τον καφέ η διουρητική του δράση τον καθιστά αμφίβολο για την αναπλήρωση των αποθεμάτων νερού και για το γάλα θα πρέπει να ξέρουμε ότι υγρά με μεγάλα ποσά πρωτεϊνών δεν ενδείκνυνται. Το γάλα μπορεί να έχει 87% περιεκτικότητα σε νερό αλλά για να αποβάλει ο οργανισμός τις πρωτεΐνες του με την μορφή της ουρίας χρειάζεται πολύ νερό πράγμα που οδηγεί σε έλλειψη και όχι αναπλήρωση αποθεμάτων.

Να τονίσουμε ότι δεν χρειάζεται να διψάσουμε για να πιούμε νερό, αφού όταν συμβεί αυτό ήδη σε ένα μικρό βαθμό έχουμε αφυδατωθεί. Οι μηχανισμοί δίψας δεν λειτουργούν απόλυτα σωστά σε άτομα 3ης ηλικίας, στα παιδιά, τους ασθενείς, όταν έχει ζέστη και όταν κάνουμε έντονη άσκηση.

Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι το νερό μπορεί να είναι άχρωμο, άοσμο, άγευστο αλλά έχει μηδέν θερμίδες, αποτελεί πηγή ζωής γι’ αυτό καταναλώστε άφθονο χωρίς δεύτερη σκέψη τις ζεστές μέρες που έρχονται.

Λαζαρίδου Τάνια, Πτυχιούχος Αισθητικός

dlserres.gr

Continue Reading

Beauty

Δώσε λάμψη στα μαλλιά σου με φυσικό τρόπο

Published

on

By

Το πράσινο σαπούνι διαθέτει ομολογουμένως πολλές θετικές ιδιότητες. Πέραν όλων όμως, λόγω της σύνθεσής του από έλαια και φυσικά συστατικά είναι εξαιρετικά απαλό και βοηθητικό για τα μαλλιά αλλά και το τριχωτό της κεφαλής.

Το πράσινο σαπούνι διαθέτει ομολογουμένως πολλές θετικές ιδιότητες. Πέραν όλων όμως, λόγω της σύνθεσής του από έλαια και φυσικά συστατικά είναι εξαιρετικά απαλό και βοηθητικό για τα μαλλιά αλλά και το τριχωτό της κεφαλής. 

Το πράσινο σαπούνι Αρκάδι είναι ιδανικό για εσάς που θέλετε καθαρά, υγιή και λαμπερά μαλλιά κάθε μέρα. Η πλάκα πράσινου σαπουνιού παρασκευάζεται από λιπαρά οξέα πυρηνέλαιου και παίρνει το χρώμα της από τη χλωροφύλλη της ελιάς κι έχει αξιοσημείωτες απολυμαντικές ιδιότητες. 

Διατηρείται πάντα αποστειρωμένη, αφού ο χαμηλός βαθμός οξύτητας του σαπουνιού δεν επιτρέπει την ανάπτυξη μικροβίων, ενώ έχει εξαιρετικά αποτελέσματα σε όλες τις σκληρότητες νερού.

Μία πλάκα πράσινο σαπούνι Αρκάδι είναι ικανή να αντικαταστήσει επάξια το σαμπουάν σας. Κάντε πλούσιο αφρό τρίβοντας στα χέρια σας το σαπούνι και ξεκινήστε το λούσιμο. Τέλος, εφαρμόστε μία μαλακτική κρέμα μαλλιών και το αποτέλεσμα θα σας ενθουσιάσει.

Πηγή: jenny.gr

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)