Connect with us

Fitness

DL Institute: Τέρμα τα ψέματα …ξεκινάω δίαιτα από Δευτέρα!

Published

on

Σκεφτείτε πόσοι από σας, είπατε την Κυριακή αυτήν την κουβέντα ή την ακούσατε από κάποιον οικείο σας ; Τελικά πόσοι από σας ξεκινήσατε…; και από σας που ξεκινήσατε, πόσοι Δευτέρα βράδυ δεν καταλήξατε για ουζάκι μετά μεζέδων! Και πάλι από την Τρίτη το πρωί, η ίδια κουβέντα. …ξεκινάω δίαιτα από Δευτέρα!

Μόνο που αυτήν την φορά η Δευτέρα απέχει 6 μέρες από σας και έχετε δώσει ένα άλλοθι για να φάτε πράγματα που δεν θα τρώγατε αν δεν ξεκινούσατε μια δίαιτα που την έχετε ταυτίσει με στέρηση. Αν τείνετε να επαναλαμβάνετε αυτήν την φράση για αρκετές εβδομάδες τότε κινδυνεύετε πραγματικά να βάλετε πολύ περισσότερο βάρος από το αρχικό νούμερο που σας θορύβησε.

Η ανάγκη για ανεμελιά σε όλους τους τομείς ακόμα και στην διατροφή σας μπορεί να σας χάρισει 2 -3 κιλάκια αλλά δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου!

Να τι πρέπει να κάνετε αν θέλετε σας αγκαλιάζουν λιγότερο σφιχτά τα ρουχαλάκια σας τις επόμενες εβδομάδες :

  • Αφήστε τις Δευτέρες κατά μέρος και μπείτε στην διαδικασία να οργανώσετε την ημέρα σας διατροφικά. Πάρτε χαρτί και μολύβι και γράψτε τι τρώτε.
  • Σωστό πρωινό και οι μπουγάτσες και τα κρουασάν μπορούν να περιμένουν!
  • Φάτε φρούτα στα ενδιάμεσα! Είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου καθώς υπάρχει ποικιλία σε γεύσεις και χρώματα. Συνδυάστε τα με λίγους ξηρούς καρπούς.
  • Το μεσημέρι φάτε αργά, αφήστε από τα χέρια το τάμπλετ ή το τηλεκοντρόλ, απολαύστε την κάθε μπουκιά,  προσθέστε αρκετά λαχανικά και όταν νιώσετε χορτάτοι σταματήστε…λίγο πιο έγκαιρα από ότι μέχρι τώρα συνηθίζατε.
  • Περιορίστε τις κενές θερμίδες από αναψυκτικά, καφέδες που θυμίζουν παστούλες και αλκοόλ.
  • Αποφύγετε μαντζούνια με γεύση σοκολάτα που σας υπόσχονται λύτρωση σε μία εβδομάδα! Μέχρι και η κορούλα μου που πάει δημοτικό καταλαβαίνει ότι μας κοροϊδεύουν.
  • Το βράδυ σαν φτωχός που λέει και ο σοφός λαός και μην περιμένετε από τον ντιλιβερα να σας φέρει σαλάτα…φτιαξτε την μόνοι σας! και πιο οικονομικά θα την βγάλετε και τις μισές θερμίδες θα πάρετε!
  • Γλυκά και παγωτά τα αφήνουμε στον πάγο! Μακριά από σας και όπου θέλει ας είναι…για όσου δεν με κατάλαβαν για λίγο καιρό.
  • Και τέλος φοράμε καλά αθλητικά παπούτσια και σηκωνόμαστε από τον καναπέ. 30 λεπτά γρήγορο περπάτημα μέρα παρά μέρα μπορεί να σας δώσει φοβερά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου σε υγεία και σιλουέτα.
  • Αν θέλετε βοήθεια σε διατροφή και άσκηση εμπιστευόμαστε μόνο πτυχιούχους διατροφολόγους και γυμναστές αντίστοιχα γιατί…έκαστος στο είδος του και η υγεία σας είναι το πιο πολύτιμο αγαθό για να την εμπιστεύεστε σε «σχετικούς» άσχετους!

Τέλος για όσους αντέξατε και φτάσατε στο τέλος… bonus αυτό που διάβασε χθες:

-Είπα σήμερα να αρχίσω δίαιτα…!
-Πάω στην κουζίνα…!

-Κρέμα καραμελέ πάνω στο τραπέζι…!
-Ανοίγω το ψυγείο…!

-Κορμός σοκολάτας…!
-Τι να κάνω…??? μπρος κορμός…! και πίσω κρέμα…!

Δήμος Νικόλαος / Διαιτολόγος Διατροφολόγος M.Sc.

dlserres.gr

Fitness

Λάστιχα αντοχής: Εύκολες ασκήσεις για όλους

Published

on

By

Γράφει η fitness trainer Σοφία Περδίκη

Στο παρελθόν, τα λάστιχα αντοχής ήταν παρεξηγημένα γιατί τα χρησιμοποιούσαν μεσήλικες γυναίκες σε προγράμματα  αερόμπικ με μικρές αντιστάσεις. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει κάτι κακό με αυτό, η αλήθεια είναι ότι τα λάστιχα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προγράμματα δύναμης καθώς και αντοχής με θεαματικά αποτελέσματα.Remaining Time-0:00FullscreenMute

Ένα από τα πλεονεκτήματα των λάστιχων αντοχής είναι ότι η πραγματική αντίσταση διατηρείται σε κάθε τμήμα μιας κίνησης και αυτό μεγιστοποιεί το αποτέλεσμα της άσκησης. Στην προπόνηση αντοχής, οι μύες εμποδίζονται από το «μέγιστο όριο», αλλά ενεργοποιούνται πλήρως σε όλο το ομόκεντρο και στο έκκεντρο μέρος μιας άσκησης. Αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερο εύρος κίνησης, μεγαλύερη συνολική δύναμη, ολική καύση, ακόμα και καρδιοαναπνευστική τόνωση (cardio) αν κάνουμε διαλειμματικές

read more: ygeiamou.gr

Continue Reading

Fitness

Πας γυμναστήριο αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα; Πέντε λάθη που ίσως κάνεις

Published

on

By

Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων σε κάθε γυμναστήριο: Εκείνοι που έχουν μια αιώνια συνδρομή και δεν πηγαίνουν ποτέ ξανά μετά την πρώτη τους επίσκεψη και εκείνοι που έχουν κλείσει μέχρι και τρίωρο πάνω σε ένα διάδρομο, ένα ελλειπτικό, κάτω από τα βάρη. Ακόμα και αν ανήκεις στη μέση λύση, όπου πηγαίνεις συχνά – πυκνά στο γυμναστήριο, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις (καμπανάκια κινδύνου) που μαρτυρούν ότι χάνεις τον χρόνο σου εκεί, αφού ουσιαστικά αποτελέσματα δεν βλέπεις εδώ και καιρό. Πριν προλάβεις να κατηγορήσεις το γυμναστήριο, ότι δεν κάνει σωστά την δουλειά του ή αδικήσεις τον εαυτό του, πιστεύοντας ότι δεν προσπαθείς αρκετά. Διάβασε παρακάτω τι αποκαλύπτει ο Daine McDonald, εκπαιδευτής personal trainer και ιδρυτής του “Clean Health Fitness Institute“.

Διαβάστε περισσότερα στο Shape.gr

Kεντρική φωτογραφία: iStock

Continue Reading

Fitness

Έναρξη των τμημάτων Γυμναστικής Ενηλίκων της Κ.Ε.ΔΗ.Σ.

Published

on

By

Στις 15 Ιουνίου «αυλαία» για τη Σχολή Μπαλέτου

Μετά από μια μακράν περίοδο αναστολής λειτουργίας, λόγω των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της COVID-19, ξεκινά την Τρίτη 1 Ιουνίου 2021 η λειτουργία των τμημάτων Γυμναστικής Ενηλίκων της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Σερρών (Κ.Ε.ΔΗ.Σ.).

Σύμφωνα με τις τελευταίες επίσημες ανακοινώσεις οι σχολές χορού ανά την Ελλάδα αναμένεται να ανοίξουν στις 15 Ιουνίου 2021.

Η δύσκολη περίοδος που διανύσαμε και η πρωτόγνωρη καθημερινότητα που βιώσαμε λόγω της πανδημίας, μας κράτησαν μακριά από τους χώρους άθλησης κι εκγύμνασης. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς την ελευθερία ανοίγοντας το Γυμναστήριο Ενηλίκων, με τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας και τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Την εκγύμναση ενηλίκων θα αναλάβει η γυμνάστρια Φωτεινή Γηρούση, η οποία θα φροντίσει ώστε όλα τα μέτρα προστασίας καθώς και οι κανόνες υγιεινής να τηρούνται σχολαστικά για την ασφάλεια όλων.

Η πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Σερρών (Κ.Ε.ΔΗ.Σ.)

κ. Χρυσάνθη Παλάζη – Τσοχατζίδη, με αφορμή την έναρξη των μαθημάτων δήλωσε: «Με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όλους ξεκινούμε τα τμήματα γυμναστικής ενηλίκων και διαβεβαιώνουμε ότι η ασφάλεια και η υγεία των μελών μας είναι το πρώτιστο μέλημά μας. Τηρούμε τα υγειονομικά πρωτόκολλα και λαμβάνουμε όλα τα σχετικά μέτρα σχολαστικά. Προσαρμόζουμε την καθημερινότητά μας στα νέα δεδομένα, αλλά δεν αφήνουμε την πανδημία να σταθεί εμπόδιο στην άσκηση που προσφέρει πολλαπλά οφέλη στο σώμα και στην ψυχική υγεία μας. Όλοι μαζί με υπομονή, προσοχή και υπακοή στις συστάσεις των ειδικών θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό, ώστε να συνεχίσουμε τη ζωή και τις δραστηριότητές μας.»

Τέλος να αναφερθεί ότι για το Γυμναστήριο Ενηλίκων η συνδρομή είναι στα 15 Ευρώ μηνιαίως.

Για περισσότερες πληροφορίες και για δήλωση τμημάτων καθημερινά 10πμ με 1μμ. στο τηλέφωνο 2321068900.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 Karpouzakis. (mail: karpouzakisagd@gmail.com, tel.: 2321-307662)