Τον τελευταίο μήνα, το δίχως άλλο, στις Σέρρες προτάξαμε πολύ ψηλά στην ατζέντα τα θέματα των Οδικών Αξόνων και των Υποδομών γενικότερα. Κατεγράφησαν ως συμβάντα, επισκέψεις υψηλά ιστάμενων αξιωματούχων, κάποιες κορδέλες ήταν να κοπούν (αλλά τελικώς και επί του παρόντος δεν κόπηκαν), επίκαιρες ερωτήσεις και επερωτήσεις έγιναν, επιστολές εστάλησαν σχεδόν παντού και σχεδόν για το οτιδήποτε, κάποια λιγοστά χιλιόμετρα παραδόθηκαν εν είδη «ολικής αποπεράτωσης έργου »ενώ σε κάποια άλλα σημεία του σερραϊκού οδικού δικτύου έπεσε και άσφαλτος σαν«μπάλωμα»και«επούλωση».   

Ξεκαθαρίζω ότι από τη φύση μου δηλώνω θετικός απέναντι στα πράγματα που διαρκώς εξελίσσονται, απέναντι στα γεγονότα που διαδραματίζονται, απέναντι στις αλλαγές που επέρχονται, άσχετα αν ο ρυθμός αυτών είναι όντως εκνευριστικά βραδύς. Σε κάθε περίπτωση πάντως, οφείλω να επισημάνω κάποιες «αστοχίες» που πολύ με ξενίζουν και ταυτόχρονα με «ερεθίζουν» να γράψω τα παρακάτω:

 1: Ο δρόμος Σερρών - Καβάλας είναι (ιδίως μετά τη Λευκοθέα) ένας άκρως επικίνδυνος δρόμος. Με απαρχαιωμένο οδόστρωμα, με κακό ασφαλτοτάπητα, στενός, γεμάτος στροφές και με ελλιπή σήμανση. Ήρθε και το ατύχημα με το μαθητικό πούλμαν (26/05/2017) να μας υπενθυμίσει όλα αυτά με τον πλέον δυσάρεστο τρόπο. Τι άλλο θυμηθήκαμε? Ότι μάλλον τα 95 χιλιόμετρα προς τις δαντελένιες παραλίες της Καβάλας θα μας κρατούν σε κάποια εύλογη απόσταση ενώ την ίδια στιγμή οι Σερραίοι επιχειρηματίες που διακαώς ψάχνουν την «εξωστρέφεια» βλέπουν ότι το Λιμάνι Καβάλας δεν συνιστά και την πιο συμφέρουσα λύση.

2: Ο δρόμος Σερρών - Δράμας είναι «μια από τα ίδια». Δύσκολα τον λες Εθνική Οδό. Πάλι μετά τη Λευκοθέα αρχίζουν τα δύσκολα και επικίνδυνα σημεία . Δρόμος βγαλμένος από το μακρινό χθες, δρόμος που κανονικά θα έπρεπε να είναι « αυτοκινητόδρομο », μπας και αυξηθεί η επισκεψιμότητα προς το πανέμορφο Σπήλαιο Αλιστράτης .

3: Έγραψα κι άλλες φορές για την «κατ» ευφημισμόν»Περιφερειακή Οδό της πόλης των Σερρών, σκέψεις μου ειπώθηκαν σε προηγούμενο χρόνο και για το πολύπαθο τμήμα από τις Σέρρες έως τη Μεσορράχη (ευτυχώς το Μεσορράχη - Αμφίπολη βελτιώθηκε σημαντικά), οπότε τούτη τη φορά θα αποφύγω την επανάληψη και θα αρκεστώ στα κάτωθι:

4) Μήπως έφτασε η ώρα να βάλουμε στη σφαίρα της διεκδίκησης και αυτό που εμφατικά και πάντως συντονισμένα ζητούσε από το 2007 η άλλοτε Δήμαρχος Νιγρίτας, Αγγελική Μήκα? Ανατρέχοντας, λοιπόν, στην εφημερίδα «Νιγρίτα» και στο φύλλο στις 30/12/2009 διαβάζω ότι η κ.Μήκα ζητούσε (με υπομνήματα προς τους τότε Νομάρχες, Περιφερειάρχες, Βουλευτές και Υπουργούς) ένα σύγχρονο Οδικό Άξονα από τη Νιγρίτα έως το Σοχό Ν .Θεσ / νίκης, που θα έδινε διέξοδο σε όλους τους Βισάλτες προς την Εγνατία Οδό.

Τι άλλο ζητούσε η δραστήρια αυτοδιοικητικός? Ως αίτημα και πάντα σε συνεργασία και πλήρη σύμπνοια με άλλους Καποδιστριακούς τότε Δημάρχους, έβαλε πάνω στο τραπέζι και τη βελτίωση που χρειαζόταν (και προφανώς ακόμη και σήμερα χρειάζεται) ο δρόμος «Νιγρίτα-Στρυμονικό». Ένας δρόμος που ταλαιπωρεί χιλιάδες ανθρώπους, που θέτει σε κίνδυνο άλλους τόσους οδηγούς και που εν έτει 2017 ακόμη διέρχεται μέσα από ένα σωρό χωριά. Τα παράπονα εξακολουθούν να υφίστανται και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκεί δεν έχουν το δρόμο σύμμαχο αλλά εχθρό. Θα κλείσω με αυτό: Μου έλεγε γνωστός και επιτυχημένος επιχειρηματίας της περιοχής της Νιγρίτας που διαθέτει εξωστρεφή επιχείρηση και απασχολεί πολύ κόσμο το εξής: «τα οχήματα της εταιρείας μας κάνουν δύο ταξίδια, ένα από τη Νιγρίτα έως το Στρυμονικό και ένα ακόμη (ευκολότερο) από το Στρυμονικό έως τη Θεσσαλονίκη. Πες μου εσύ πόσο ακόμη να βαστάξουμε? »

 

 Αυτά από εμένα, πάντα καλόπιστα και καλοπροαίρετα προς τους Φορείς του Ν.Σερρών και ελπίζω στο «στρογγυλό τραπέζι» της επόμενης σύσκεψης που θα καθίσουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (?) Να τα λάβουν υπόψιν τους.

Share on

Login Form

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Serrebrity

Διεύθυνση: Ιουστινιανού 8, Σέρρες

Τηλ.: 2321307662
 
KARPOUZAKIS • ART & GRAPHIC DESIGN