Πολλοί είναι εκείνοι που δουλεύουν σε γραφείο και παραμένουν καθιστοί αρκετές ώρες σε μια καρέκλα. Είναι φυσιολογικό λοιπόν όλο αυτό να έχει επιπτώσεις στο σώμα. Τι μπορείτε να προσέξετε για να παραμείνετε στα φυσιολογικά σας κιλά.

Η κοιλιά μας είναι επίπεδη αλλά πολλές φορές παρατηρούμε ότι υπάρχουν κάποιες τροφές που μόλις τις καταναλώσουμε φουσκώνει. Ακόμα και αν δεν έχετε επίπεδη κοιλιά μπορεί να νιώθετε ένα έντονο φούσκωμα. Σας έχει τύχει ίσως να σας ρωτήσουν αν είστε έγκυος… όχι απλά έχετε καταναλώσει κάτι από τα παρακάτω ή κάτι που «ενοχλεί» τον δικό σας οργανισμό.

Τρόφιμα του φθινοπώρου που αν τα προσθέσεις στη διατροφή σου θα σε βοηθήσουν στο αδυνάτισμα. Δεν έχουν πολλές θερμίδες αλλά έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για τον οργανισμό.

Για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και να χάσεις κιλά θα σε βοηθήσει να πίνεις νερό, να κάνεις σωστή διατροφή και άσκηση. Πολλές φορές όμως το νερό μας φαίνεται άγευστο και δεν είναι εύκολο να πίνουμε αρκετή ποσότητα. Βρήκαμε μερικά ροφήματα που μπορείτε να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας και να σας βοηθήσουν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Καθημερινά οι ώρες που περνάμε στην δουλειά είναι πολλές και συνήθως τρεφόμαστε με γεύματα εκτός σπιτιού ή αφήνουμε όλα τα γεύματα για μετά την δουλειά. Τα περισσότερα γεύματα που μπορούμε να αγοράσουμε από έξω έχουν αρκετές θερμίδες. Επίσης όταν τρεφόμαστε με ένα γεύμα την ημέρα καταναλώνουμε πολύ περισσότερο φαγητό ώστε να νιώσουμε ότι χορτάσαμε με αποτέλεσμα να ξεφεύγουμε σε ποσότητα και διαλέγουμε ανθυγιεινές επιλογές.

Μπορείτε όμως να κάνετε μια προετοιμασία για να έχετε καθημερινά υγιεινές τροφές  ώστε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να γεμίσει ενέργεια και να μην πάρετε κιλά.

Πριν φύγετε για τη δουλειά προσπαθήστε να βρείτε λίγο χρόνο ώστε να πάρετε το πρωινό σας. Θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε και να σας δώσει ενέργεια νιώθοντας χορτάτοι για πολύ ώρα. Ακόμα μπορείτε να το ετοιμάσετε και να το πάρετε μαζί σας.

Υπάρχουν πάρα πολύ ωραίες., γρήγορες και υγιεινές επιλογές για πρωινό. Κάποιες από αυτές μπορείτε να τις ετοιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι ή να τις αγοράσετε από τα καταστήματα.

Είναι απαραίτητο να τρώμε πρωινό και να μην αφήνουμε τον οργανισμό μας νηστικό. 10 σημαντικοί λόγοι για να τρώτε το πρωινό σας.

Προτάσεις για πρωινό:

1. Δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα 1.5% λιπαρά ή γιαούρτι 2% λιπαρά ή φυτικό ρόφημα και φρούτο εποχής.


2. Ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι & μέλι, γάλα 1.5% λιπαρά ή φυτικό ρόφημα.
3. Μπάρα δημητριακών πλούσια σε φυτικές ίνες, φρούτο εποχής & γάλα 1.5% λιπαρά ή γιαούρτι 2% λιπαρά ή φυτικό ρόφημα.


4. Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, τυρί light & γαλοπούλα, φρούτο εποχής ή χυμό (φρέσκο ή έτοιμο χωρίς πρόσθετη ζάχαρη).

5. Φρούτο εποχής και λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς.


6. Ξερά φρούτα και λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς.

7. Λαχανικά σε sticks με τυράκια light και λίγα μίνι κριτσίνια με σουσάμι.
8. Κουλούρι με σουσάμι και χυμό.
9. Γάλα με βρώμη.

Αν σας βρήκε το μεσημέρι στη δουλειά και θέλετε κάτι ελαφρύ και υγιεινό πάλι υπάρχουν επιλογές όπως:

1.Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, τυρί light, γαλοπούλα και λαχανικά (π.χ. ντομάτα, πιπεριά), φρούτο εποχής.
2. Σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως ή αραβική πίτα με γαλοπούλα και τυρί, κοτόπουλο ή τόνο ή καπνιστό σολομό με λαχανικά και μουστάρδα ή λίγη μαγιονέζα light ή τυρί κρέμα light ή ελαφριά σως γιαουρτιού. Μπορείτε να βάλετε εναλλακτικά ντομάτα και μοτσαρέλα light, λίγη σάλτσα pesto ή φρέσκα φύλλα βασιλικού, ρόκα.
3. Πράσινη σαλάτα (π.χ. μαρούλι) σκέτη ή με ποικιλία ωμών λαχανικών (π.χ. ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά, τριμμένο καρότο, καλαμπόκι), τόνο σε νερό (με λίγη μαγιονέζα light) ή καπνιστό σολομό ή κατίκι ή τυρί cottage ή φέτες γαλοπούλας, ελαιόλαδο & ψωμί ολικής αλέσεως ή φρυγανιές σικάλεως ή κριθαρένιο παξιμάδι.
4. Σαλάτα με βρασμένες φακές ή ρεβίθια ή μαυρομάτικα, βρασμένο καστανό ρύζι ή πλιγούρι, ποικιλία ψιλοκομμένων λαχανικών (π.χ. ντομάτα, χρωματιστές πιπεριές) και μυρωδικών (π.χ. μαϊντανό), ελαιόλαδο, κριθαρένιο παξιμάδι
5. Απλή και ελαφριά σαλάτα του Σεφ με μαρούλι, ντομάτα, αγγούρι, γαλοπούλα ψιλοκομμένη, αυγό βραστό, τυρί τριμμένο light και dressing με λίγη κέτσαπ και μαγιονέζα light.
6. Σαλάτα του Καίσαρα εύκολη, απλή και ελαφριά με μαρούλι, κοτόπουλο, καλαμπόκι, τυρί τριμμένο light, crouton ολικής αλέσεως και απλό dressing (π.χ. ελαιόλαδο, μπαλσάμικο και μουστάρδα).
7. Mακαρονοσαλάτα με ζυμαρικά ολικής αλέσεως, τόνο σε νερό (με λίγη μαγιονέζα light) ή καπνιστό σολομό ή τυρί cottage, λαχανικά (π.χ. ντομάτα, αγγούρι, χρωματιστές πιπεριές κτλ) και (ωμό) ελαιόλαδο.
8. Σπιτική πίτα (πρασόπιτα, χορτόπιτα, σπανακόπιτα).
9. Γιαούρτι 2% λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης ή βρώμη, φρούτο εποχής, λίγα ανάλατα αμύγδαλα & μέλι, κανέλα.
10. Τυρί cottage με φρυγανιές ή παξιμαδάκια ολικής άλεσης και λαχανικά.
11.
Σάντουιτς ή μπαγκέτα (με τυρί, γαλοπούλα ή κοτόπουλο και λαχανικά).
12. Καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα και αλάδωτη πίτα.
13. Σουβλάκι με αλάδωτη πίτα, καλαμάκι και ντομάτα, συνοδευόμενο από 1 σαλάτα.

 Tips:

 

 *Τις ημέρες που μαγειρεύετε μπορείτε να φτιάχνετε μεγαλύτερες ποσότητες, τις οποίες να φυλάσσετε στο ψυγείο ή στην κατάψυξη και να τις παίρνετε μαζί σας στη δουλειά τις επόμενες ημέρες.
*Αφιερώστε λίγο χρόνο το Σαββατοκύριακο για να ετοιμάστε μερικά από τα γεύματα της εβδομάδας.
*Προτιμήστε φαγητά που μεταφέρονται εύκολα και που –αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να ζεσταθούν- μπορούν να φαγωθούν και κρύα.
*Μπορείτε να χρησιμοποιείτε γυάλινα βάζα με καπάκι για την μεταφορά του σνακ

 

Πολλές φορές το πρωί ετοιμαζόμαστε και φεύγουμε για τη δουλειά χωρίς να έχουμε πάρει το πρωινό μας. Όμως είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και δεν πρέπει να το αμελούμε.
Το πρωινό:

1. Βοηθά στην μείωση του σωματικού βάρους

2. Βελτιώνει την πνευματική σας απόδοση

3. Είναι μια θρεπτική αρχή για την ημέρα σας

4. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σας

5. Βοηθά στην μείωση του άγχους

6. Βοηθά στις αθλητικές επιδόσεις

7. Μειώνει τον κίνδυνο ασθενειών

8. Βελτιώνει την διάθεση σας

9. Βελτιώνει την υγεία της καρδιάς σας

10. Ενώνει την οικογένεια.

 

Αναμφίβολα ο πρωταγωνιστής του καλοκαιριού είναι το παγωτό. Τα παιδιά λατρεύουν τη δροσιστική αυτή λιχουδιά (Όπως και εμείς οι μεγάλοι άλλωστε). Δεν είναι λίγες οι φορές που το παγωτό αποτελεί επιβράβευση για κάτι που έκαναν. Τους αρέσει να δοκιμάζουν καινούργιες γεύσεις. Στις γιορτές, στις διακοπές και στις απογευματινές τους εξόδους είναι αυτό που θα απαιτήσουν με κλάματα ή ζουζουνιές να τους αγοράσουμε. Πολλοί γονείς όμως θεωρούν ότι το παγωτό δεν κάνει πάντα καλό. Και όμως, το παγωτό αποτελεί πηγή ενέργειας και θρεπτικών συστατικών, αρκεί βέβαια να καταναλώνεται με μέτρο.

Παρακάτω θα αναλύσουμε τι μας δίνει το παγωτό και ποια είναι τα ωφέλιμα συστατικά του:  


Ασβέστιο 
Μέταλλο ζωτικής σημασίας, είναι απαραίτητο για το σχηματισμό γερών οστών και δοντιών , και προστατεύει από την οστεοπόρωση. 
Τα 100γρ. παγωτού βανίλια - σοκολάτα περιέχουν περίπου 120 mg ασβεστίου, ποσότητα που καλύπτει το 10% των ημερήσιων αναγκών ενός παιδιού. 
Ένα μπολ παγωτό βανίλια περιέχει τόσο ασβέστιο όσο ένα ποτήρι γάλα ! 
 
Πρωτεϊνες Γάλακτος
Υψηλής βιολογικής Αξίας, καθώς περιέχουν απαραίτητα αμινοξέα που δεν μπορεί να συνθέσει ο οργανισμός και πρέπει να παίρνουν τα παιδιά από την τροφή . 
 
Υδατάνθρακες 
Άμεση Πηγή ενεργειας, που βοηθά ιδιαίτερα τον οργανισμό, όπως στην ομαλή λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος και στην προστασία των πρωτεϊνών των ιστών . 
 
Βιταμίνες Α, D, E, C, Β1, Β2, Β6, Β12 
Απαραίτητες ΓΙΑ ΤΗΝ Ανάπτυξη ΚΑΙ ΤΗΝ ομαλή Λειτουργία ΤΟΥ οργανισμού καθώς ΚΑΙ ΤΟΥ μεταβολισμού. 
 
Λιπαρά 
Το λίπος ΤΟΥ γάλακτος που ΕΧΕΙ Το Παγωτό προσφέρει Ενέργεια, λιπαρά οξέα και λιποδιαλυτές βιταμίνες (Α, D, E και Κ). 

 

Το παγωτό είναι διασκέδαση! Δίνει χαρά σε όλους! Επιλέξτε λοιπόν να απολαύσετε μαζί με τα παιδιά σας παγωτά που είναι κατασκευασμένα με μεράκι και αγνά υλικά . Γιατί πώς να το κάνουμε ... καλοκαίρι χωρίς παγωτό δεν νοείται.

 

 

 

Login Form

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Serrebrity

Διεύθυνση: Ιουστινιανού 8, Σέρρες

Τηλ.: 2321307662
 
JSN Kido template designed by JoomlaShine.com