O brand Ambassador (πρεσβευτής μάρκας) προωθεί συχνά προϊόντα ή υπηρεσίες μιας εταιρείας σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook  το Twitter, το Instagram, σε ένα blog ή μέσω άλλων διαδικτυακών καναλιών όπως το You Tube.

 

Ένας brand Ambassador είναι κάποιος που έχει δοκιμάσει το προϊόν -ή την υπηρεσία- και το αγαπά, το αγαπά αρκετά για να πει εκπληκτικά πράγματα γι’ αυτό. Εκτός από τους επαγγελματίες brand Ambassadors, που αμείβονται για αυτό που κάνουν, να διαφημίσουν δηλαδή το προϊόν, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται πληθώρα ατόμων-λογαριασμών που προτείνουν προϊόντα ή αναδεικνύουν καινούργιες μάρκες προϊόντων. Και φυσικά δεν είναι πάντα αμειβόμενοι υποστηρικτές. Αρκούν μερικές χιλιάδες ή εκατοντάδες followers για να γίνει κάποιος/α ένας επιτυχημένος λογαριασμός. Με κάθε like στα προϊόντα, ανεβαίνει και η «αξία» του brand Ambassador. Όσο πιο πιστούς παίκτες έχετε τόσο πιο εύκολα θα παίρνετε ελεύθερα πράγματα, τα οποία θα καλείστε απλώς να αναδείξετε. Ποιά μπύρα ήπιες χθες βράδυ, ποιό νούμερο κραγιόν φόρεσες, ποιός είναι ο hair styler που εμπιστεύεσαι; Δείξτο με μια φωτογραφία στο Ιnstagram και μεις θα το πάρουμε το μήνυμα.

Με «διαγωνισμούς» ή πιο δόκιμα «Give away» του τύπου κάντε follow, like και mention για να κερδίσετε το προϊόν, εμείς οι απανταχού κοινοί χρήστες και πιστοί ακόλουθοι, έχουμε μπει στο παιχνίδι να ευελπιστούμε ότι όλο και κάποια «Μενεγάκη» θα μας επιλέξει «τυχαία» για να κερδίσουμε τα ρούχα, τα παπούτσια που φοράει ή τα παγωτά του μήνα.

Τι κερδίζει ο brand Ambassador όταν δεν αμείβεται; Μα φυσικά τα προϊόντα που διαφημίζει και του αποστέλλονται αφειδώς για να τα προβάλει και να χαίρεται υπηρεσίες που εμείς ούτε που τις φανταζόμαστε.

"Τελευταία μέρα η χθεσινή στο Rodos Palace" γράφει η Ιωάννα Λίλη , σύζυγος του Ευρωβουλευτή Θοδωρή Ζαγοράκη για τις διακοπές τις οικογένειας σε σουίτα του πολυτελούς θέρετρου. Κι εσύ σκέφτεσαι ότι μια μέρα με την τετραμελή οικογένειά σου εκεί, μπορεί να κοστίζει το μισό σου μισθό. Αλλά αν είσαι διάσημος, έχεις τη δυνατότητα να φιλοξενηθείς!

 

H lady_taxtsidi77 σύζυγος του ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Ταχτσίδη ποζάρει αγνώριστη με άλλο λουκ και μονίμως σικάτη, «προσφέροντας» αυτά που φοράει στις πιστές ακόλουθους.

 

Υπάρχουν και άνδρες προωθητές προϊόντων; Φυσικά και υπάρχουν. Αν το προϊόν φέρει και την υπογραφή της εταιρίας της γυναίκας σου, το υποστηρίζεις πιο φανατικά. Όπως ο Γρηγόρης Γκουντάρας, που ποζάρει συχνά με μαγιό @mrandson_collection τώρα τελευταία, πλαισιωμένος από τους γιούς του.Έτσι, βλέποντας την εικόνα, είναι πιο εύκολο να επιλέξεις μαγιό για τον άνδρα και τα παιδιά σου.

 

Αρκεί μια αναζήτηση στα social media για να δείτε ότι εκτός από τους «διάσημους» της Μυκόνου, απλές νοικοκυρές, μητέρες, wanna be models, καλλίγραμμες σύζυγοι επωνύμων, oversize models, έχουν μπει στο παιχνίδι της προβολής και προώθησης προϊόντων μέσω της εικόνας. Αρκεί ένα smart phone και κάποιες καλλιτεχνικές λήψεις από τον πιστό σου φωτογράφο -που μπορεί να είναι και ο/η σύζυγος- για να γίνεις κι εσύ πρεσβευτής μάρκας.

Ο πρεσβευτής μάρκας (brand Ambassador) δείχνει αρκετά παθιασμένος και δίνει την αίσθηση ότι θα συνεχίσει να μοιράζεται τις σπουδαίες εμπειρίες του με τους άλλους, γράφοντας καθημερινά ποστ για τα προϊόντα, για το μέρος που βρίσκεται για τις υπηρεσίες που απολαμβάνει. Αυτή είναι η νέα τύπου διαφήμιση, ένα έξυπνο μάρκετινγκ.

Κάπως έτσι γεμίσαμε φλαμίνγκο και κύκνους στις παραλίες φέτος το καλοκαίρι.

Γιατί φίλοι μου, άλλο να σας δείχνω εγώ το φλαμίνγκο μου,

 

άλλο η Shiva Safai συμβία του Mohamend Hadid

ή ο Μάνατζερ Ράγκμπυ 

 

 

Login Form

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Serrebrity

Διεύθυνση: Ιουστινιανού 8, Σέρρες

Τηλ.: 2321307662
 
JSN Kido template designed by JoomlaShine.com